Cendol Bangi | Hilang kempunan

Hari sabtu haitu, daku dah sambut raya lepas ganti puasa..Terus tekak ni mengidam² nak pekena cendol kat Bangi.Terasa macam wajib pekena sebelum sambut puasa.Supaya bulan puasa nanti idoklah teringat²..hiks

Sampai je Seksyen 4 Tambahan kemain lagi mencari kat dalam taman tu..berpusing² mencari..sekali rupanya Cendol ni kat tepi jalan besar je pon..kat bawah pokok dekat trafic light nak masuk perumahan Seksyen 4 tambahan tu.

masa datang ramai jugak orang tengah beratur..tapi sekejap jelah servis dia cepat dan pantas..Pekerja dia siap beruniform lagi..hehe

makan sekali rojak biasa RM3 ni..rasa dia oklah jugak boleh terima dek tekak.

yadaaaaaa..ni lah cendol yang diidam! perghhh hilang kempunan! Nak kata special macam cendol bakar dengkil tak jugak.Tapi dia punya rasa tu cukup semua lah..hehehe




2 comments.. read them below or add one

Aju Mohit Aju Mohit July 8, 2013 at 7:11 PM
akak pernah minum kat sini kat seksyen 4 ni fiza, mmg sedap terangkat ;)
Ietams Ietams July 8, 2013 at 8:55 PM
sedappp! selamat berpuase fiza...