Shopping baju raya~

Semangat nak raya awal tahun dah beli baju raya..ada yang nak kena komen ni kang..hahaha..tanjat boboi kan..baru je masuk 2013 dah sibuk shopping raya..hehe

Alkisah hari sabtu cikgunaman ada hal di Sg. Buloh..Sibuk jugak mak incik nak mengikut..dalam kepala dah terbayang² bangunan Jakel yang melambai²..haha over ko! Ikutlah kami sampai sg. buloh sana nun settle semua terus gerak ke Jakel..haihh naik kematu vontot tahan jem..kemain lama nak sampai tak sabar dah..



Sampai Jakel terus menuju ke gulungan kain yang tak bape nak mahal, terus pilih je..malas nak lelama dalam tu lagipon sale dah takde..kang lagi lama cuci mata habis poket dicuci sekali..hehe

Mai tengok hasil baju yang dikatakan buat raya tu..

3 pasang kain kat belakang tu RM45 sepasang tapi dia bagi 3 pasang RM100..ntah betui ke tak..haha peduliklah kalo dah suka membeli di Jakel ko cakap mahal pon mak incik pegi jugak..hehe beli kain rege macam gini tak ralat sangat kalo kata mahal pon..lainlah kain rege beratus.

dan 2 pasang kurung readymade corak paisley dari Jakel jugak..RM129 sepasang selepas tawar menawar dapat RM100 sepasang.. kain sateen cotton! iols suka sangat kain ni sebab lembut dan sedap dipakai material kain pulak kilat² satin gitu.. pheww! Jakel pon boleh tawar menawar uolss..hehe Rasanya macam 15minit je kot dalam Jakel ni..pantas betul shopping kan..Sekian cerita beli kain nak buat BAJU KERJA sebenarnya..heeeee

Published with Blogger-droid v2.0.9
Ranking: 5
 
© ☻Mrs Fiza☻ All Rights Reserved