Korang tengok ni anak siapa... hehehe

Cerita raya di Kelantan tak banyak pon diabadikan dalam gambar.haha..Pi beraya umah sedara naman segan la pulak nak snap².Kang orang cakap giler gambar sangat. hehehe

Raya ke5 di kedah, seorang blogger, selaku rakan seofis tapi tidak sebahagian, tapi sependuduk di Putrajaya datang beraya di rumah.. hahaha korang teka la sendiri!

Memang dah plan lepas diorang datang beraya nak pulak beraya ke rumah seorang blogger yang kenal di alam maya.. hehehe yang ni kena la tunggu dulu ceritanya.

Tak de apa nak cerita panjang kot layann jela gambar anak beliau bukti diorang se family memang sampai ke teratak milikku eh silap milik Wan n Atok.







Iskh² anak bujang sapa la ni kan... gebu gebas! nak pegang sikit pon tak boleh.. haishhh



Nota : Kerja banyak, harus settlekan dulu ni. Ada masa nanti baru melawat blog kengkawan


{ 8 comments.. read them below or add one }

eima eima September 21, 2010 at 9:13 AM
irfan wat aksi bahye .... nk terjun buai ...
huhu besh nye beraya kat kg ....
ArELeEz ArELeEz September 21, 2010 at 9:15 AM
alooloo.. comeynye budak kecik b'tiga tuh..! geram jer tgk! geget kang, ha..! hiks..
deena awanis deena awanis September 21, 2010 at 9:18 AM
mak2 nyer blogger..anak nanti sure jadi bloggers gak..next blogger generation ni..;-D
Ena Ena September 21, 2010 at 9:27 AM
wahh.. izan & co datang beraya.. syok wooo..

comei sungguh budak bertigas tu..
mamalieyna mamalieyna September 21, 2010 at 9:47 AM
waaah sampai ke sinun diterjahnye ye..hehe...oooh seronok layan pic anak2 ni..gebus betul tu dak tecik..hehe..mak budaknye tak inteframe ke..hehe.
Fieza79 Fieza79 September 21, 2010 at 10:55 AM
hahaa...snri dh tau anak sapa tu...anak izan yang gebu2 amat...

haa...mana lagi gamba2..tk saba ni...
sebok jgk ni tp gagah jgk nk kunjung balas kwn2...hahaa