Karipap frozen yang sedap!

*Ini bukan entri promote ye

Saja nak berkongsi dengan korang..Kot korang² terasa nak jamu orang atau buat makan petang boleh la makan karipap frozen ni.Boleh dapatkan kat cawangan HPA yang berdekatan.Cerita kat sini tak de komisen ye jangan ingat entri ni dibayar pulak..Ini bukan blog iklan atau ejen HPA yang mempromosikan barang..

Ada10biji, RM4.30. sangat laris!! sebab inti dia cukup syarat la sedap, dan bukan inti yang banyak ubi kentang semata² tu.

bukan karipap kecik tau..sederhana jugak.tak de la bunga² atau simpulan kat hujung karipap ni

goreng api sederhana je sebab cepat masak.kalo api kuat kang jap je hangus! hahaha sebab kami dah pernah buat camtu


Nota ringkas: lupa pulak nak snap gambar inti karipap




Ranking: 5
 
© ☻Mrs Fiza☻ All Rights Reserved