6 Syawal ~ Beraya rumah member

Raya ke6 awal pagi lagi dah keluar ke Sg. Petani. Hajat nak gi rumah banglo baru mak member baik masa belajar dulu.Sampai sana, Darwisy dah nangis² sebab tengok rumah lain pulak. Budak ni bukan boleh tengok orang baru kenal.haishhh.. Mula nak meragam..Bila orang usik² main nak layan tapi jangan dukung je..kompom dia tak nak! hahaha

1 (12)

siap pegang tangan member mama lagi tu

IMG_0068

macam ni ok je..main tepuk²...jangan dukung dah ler..

IMG_0070

Darwisy dah kena umpan ngan laptop terus nak!!! haishh.. memang penggemar laptop betol darwisy ni.kalo kat rumah on je laptop terus dia boleh sedar dari tengah leka main tu.. tapi sebab kat rumah tak pernah dapat bila ada orang bagi kemain lagi la dia

IMG_0082
test duduk jap ALZA member.. hahaha..

IMG_0081

oh ada jugak bayang photog di cermin tu! haha

IMG_0088
Dny.. kawan baik sangat masa belajar dulu.. susah senang bersama, tunggang terbalik buat assignment, bak kata penat lelah bersama, tido sebilik, tapi tak setilam la.... hehehe


{ 11 comments.. read them below or add one }

Nana Nana September 22, 2010 at 12:27 PM
pewitt lawa la baju kita 6 syawal dok kt opis lagi...blk koje br g raya
~~Ciklinn~~ ~~Ciklinn~~ September 22, 2010 at 12:56 PM
samala bdk umar tu.. nak melekt jerk...

eh toto dia sama umar punyer lah.. wakaka
eima eima September 22, 2010 at 1:57 PM
tak leh tgk gambo flick kena blok...
mamalieyna mamalieyna September 22, 2010 at 2:32 PM
budak tecik ni kalau kena umpannya..haa jalan je depa ..hehe..

nmpk lesu la fieza..tak sihat lg eh time ni..nape tak pakai baju raya je..hehe..
Fieza79 Fieza79 September 22, 2010 at 2:39 PM
byk ragam bdk ni kalo di bawa bjalan...sabo je fiza...

beraya sungguh fiza...sana sini g beraya...sekali sekala jumpa memba lama...alamak best nk2 pulak time raya...
deena awanis deena awanis September 22, 2010 at 5:46 PM
hehe..gadget boy!!darwisy, mintak PSP satu ngan mama ek..;-D
e.l.i.z.@ e.l.i.z.@ September 22, 2010 at 11:57 PM
cepat tul update pasal raya..dh syawal 6 dh..tercungap² den nk follow :P

hahha mmg nampak photoG di sebalik cermin..sib baik position nya ok heheh