5 syawal~ kini bukan lagi di alam maya

Tadi dah cerita pasal tetamu yang datang tu kan.Siap publish dah gambar anak tetamu tu.Gambar ibu dan abhi kepada 2 beradik tu tak ambik pulak. hahaha Siapa ya Ibu dan Abhi kepada budak² di entri tadi tu?? hehehe..

Pas jamu diorang makan, kami pon siap² terus gerak ke rumah seorang blogger ni pulak.Konvoi la 2 biji kereta.Rumah nya tak de la jauh sangat pon.20min je kot sepatutnya tapi sebabkan cari punya cari, pusing punya pusing 1 taman tu tak jumpa². Mana taknya tamannya 1 ja tapi fasanya ada 7 kata si tuan rumah tu. No rumah dia pon 1577 (besar tu nombornya)

Ni cerita sebelum jumpa rumah

Bila dah tak jumpa jugak call tuan rumah, dia mintak suruh tunggu kat satu tempat tu, bila otw nak ke situ terselisih dan nampak la moto biru yang ditunggani seorang lelaki dan membawa anak teruna di depan dan anak dara dibelakang. Terus macam, ' eh tu dia la tu kenal anak dia' kata kat naman.

Tetiba laki yang nek moto tu ikut kami dari belakang pastu lalu kat tepi pintu keta cakap kat kami 'nak pi rumah ka' kami pon jawap 'ha'.. Tu je soalan dan jawapan.. Dalam keta naman dah gelak² dah.. Sebab heran jugak tetiba tanya kami terus macam dah konfiden kami la tetamu yang ditunggu².. hahahaha.. Sebabnya yang kenal isteri tetamu je sebab dia yang blogger kan.. hahaha

Bila sampai rumah

ha! ni la Ibu dan Abhi kepada 2 beradik tadi atau lebih dikenali IZAN a.k.a COMOT

aduila suami siapa ni cepat sila ngaku k.izan!

yezzzaaa.. sebelah ku itu lah tuan rumah atau dalam nama blogger nya FIEZA79

suami dan anak k.fieza


K.fieza jamu kami laksa dan lemang. Sedap oh kuah laksa dia buat!! Bila la nak belajar buat kuah laksa ni ek. Tunggu sampai seru la kot kan.. huhuhuhuhu Nasib la chekgu naman dapat isteri tak berapa nak pandai masak secara semulajadi. ekeke


Ok dah itu je dulu

Nota : Yang jauh kita dekatkan, yang dekat kita mesrakan.. Boleh merapatkan ukhuwah sesama Islam

{ 9 comments.. read them below or add one }

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. .:iz-AnN a.k.a cOmOt:. September 21, 2010 at 11:36 AM
hehehe...tunggu versi akak plak sok hari...kak fieza bila lagi ni...
Fieza79 Fieza79 September 21, 2010 at 11:42 AM
hahaa...sonok je tgk n3 ni la Fiza...kenangan manis tu hrp2 nnt kita bole jumpa lagi ehh fiza...

rasa teharu sgt sanggup jejak kaki dtg umah yg tk seberapa tu dn dgn juadah yg alahai tk tau la..tk konfiden rasa...!

maaf la ye kalo ada apa2 kekurangan layanan sepanjang beraya di umah tempoh hari....kalo nak dtg nnt gtau ehh sila2 kan...sedia terima kunjungan lagi ni...hehe
Fieza79 Fieza79 September 21, 2010 at 11:43 AM
lepas korang wt n3 baru k.fieza nk wt..hahaa tuan umah dahulu kan tetamu....hikk
eima eima September 21, 2010 at 11:49 AM
waktu fiza naman bertemu fieza ko sebut nama masing² cam ne ek .....
Nana Nana September 21, 2010 at 12:16 PM
wah akhirnya ketemu korang ek..
bila ntah nk jumpe izan ni hehe
asik berdiskusi kt alam maya je
fiza pon sma ntah bila nak jumpe
Ena Ena September 21, 2010 at 12:16 PM
wahhhhhhhh..

syoknyerrr...
bila la kita pulak nak jmpa ni kan fiza.. huhu
mamalieyna mamalieyna September 21, 2010 at 12:29 PM
waaah sampai umah kak fieza yee kamu2 sume...akak jgk tak sampai2..sbbnye tulah sesi jenjln umah sedara pun tak habis, dh balik KL..wuwu...
deena awanis deena awanis September 21, 2010 at 1:12 PM
uisshh seronoknye jumpa blogger friends..hhehe..bila nak jumpa dina pulak??=D