Papan tanda lucu

Jangan lepaskan peluang join Giveaway simple!! Untuk join klik SINI
Layankan saja mata kalo ada yang mengantuk tu.Entri suka² sementara menunggu waktu rehat.Waktu kedua yang paling ramai orang suka selepas waktu balik.. ekeke



PAPAN TANDA LUCU






Adoila tak pernah lagi la jumpa kedai macam ni. Ke korang pernah jumpa? Macam² betol. Ingat kat luar je ada macam ni, kat Malaysia pon ada. Haishh..lawak betol!


Nota Ringkas: eh yang keja kat Putrajaya dan kawasan sekitar, moh kita serbu PICC untuk jualan Metrojaya tengah hari ni! Hari pertama jualan harus terjah terus.. Pastu baru terjah wiken ni pulak. huhuhu


{ 11 comments.. read them below or add one }

..nOj.. ..nOj.. August 18, 2010 at 11:36 AM
hehehe kt mane papan tanda tu seme. cam tak caye je ujud. hahahaa
Dilla Ady Dilla Ady August 18, 2010 at 11:52 AM
hihihi...lawak la papan tanda nih..siap britau reason time takde tu..huhu

amboi..terliur btul tgk ikan bakar tu la..
Farra Dhelina Farra Dhelina August 18, 2010 at 12:01 PM
hahahaha..adeiii gelak sakann..heee
eima eima August 18, 2010 at 12:22 PM
macam² la.. haha
metrojaya?? wahhh tp weet tak xde arr
BIONIC WOMEN BIONIC WOMEN August 18, 2010 at 12:53 PM
alahai....macam2. hehehe..yg harap halal tu, ader ke org mayu nak masuk..hehe
deena awanis deena awanis August 18, 2010 at 12:57 PM
wuiyyoo..akak update laa kat sini ape yang best kat metrojaya sale tu nanti..nak pergi, jauh sangat..
Ena Ena August 18, 2010 at 1:24 PM
hahahahha.. kelakar la.. lawak lawak.. 1st time gak jumpa kat sini.. ;D
mcm 2 kan..
Ummi Aisyah || Cik Yah Ummi Aisyah || Cik Yah August 18, 2010 at 1:26 PM
pelik tapi benar yek.blum pernah ku jumpe lagi.tapi kalau kat trg ada satu signboard nama kampung yang agak unik 'kg tok imam lapar'
Fieza79 Fieza79 August 18, 2010 at 1:34 PM
ishh..ada jgk rupanya papan tanda cenggitu..lawak btol
Intan Inn Intan Inn August 18, 2010 at 1:53 PM
ader ke mcm tue..mmg lawaklah..
e.l.i.z.@ e.l.i.z.@ August 20, 2010 at 6:51 AM
ya rabbi...ada gak org buat signboard mcm tu ayat nye adoiiiiiiiii