Hanya ini yang ku mampu!

Jangan lepaskan peluang join Giveaway simple!! Untuk join klik SINI

Vavava tajuk! kompom korang ingat ni entri berserah je kan.. huhu.Mula fikir nak makan kat Pesta Buah² sana sampai lebam hanya bayar RM15 sorang atau bayar untuk berapa yang kita beli! Akibat dah kenyang tak larat nak makan sana sebab dah terlebih makan jadi beli untuk makan dirumah saja buat hilang kempunan nak makan durian! huhuhu

Bauh dokong beli 2kilo RM2 sekilo, dan Durian D24 RM6 sekilo beli 3 biji RM20!

 tengok kulit dulu!

Dan isinya pulak!! sedap memang da bomb habis! dah kata D24 kan haruslah sedap!

Tadi kan ada potluck kat opis sempena sambut ramadhan, ai langsung tak masak apa.Takut nak masak bagi orang makan! Belom ada keberanian menyala nak jamu orang.. kekeke

Dan apa yang dibawak( td sempat lagi snap kat meja opis guna henpon ni)

Buah dokong!

ayam masak cili ( mak mentua yang masak daa pagi tadi.. kebetulan dia sampai  malam tadi..)



Nota Ringkas: tu je buah yang mampu dibeli untuk hilangkan kempunan! tu pon 2 orang makan tak habis lagi 3 biji durian!



{ 26 comments.. read them below or add one }

Zimah Zimah August 9, 2010 at 3:51 PM
fiza, tu bkn buah duku ker? kedongong kaler hijau kulitnye..
MrS. F!zA MrS. F!zA August 9, 2010 at 4:01 PM
@Zimahmmgla..silap type.. huhuhu yg ats tu betoi..
fantaghirolynn fantaghirolynn August 9, 2010 at 4:12 PM
fiza mana beli durian itu? nak beli tepi2 jalan tapi takut xsedap...
MrS. F!zA MrS. F!zA August 9, 2010 at 4:17 PM
@fantaghirolynnkt pesta buah wiken.. dh last semalm..murah..
fantaghirolynn fantaghirolynn August 9, 2010 at 4:30 PM
kalo beli kat tepi2 jalan, bila dia kasik buka tengok dalam.. mesti tempat di bukak tu cantik.. tapi bila balik umah.. buruk.. huhuhu..
tapi nak carik jugak... mengidam.. muahahha
eima eima August 9, 2010 at 4:48 PM
zimah
buah kedongong tuh ape ...

ramai tul yg buat potluck ek ...
♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ ♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ August 9, 2010 at 6:14 PM
wah sedapnyer...kiter peminat tegar durian...isinya mesti kuning kan...manis punyer...
LiLy @ MumMyQiStInA LiLy @ MumMyQiStInA August 9, 2010 at 8:07 PM
SEBELUM POSA NI KENA MKN PUAS2..HIKS.. :D
**sHiKinn** **sHiKinn** August 9, 2010 at 8:44 PM
kalo sy setakat 3 biji tu..bantai sesorang jer..tambah2 durian isi macam tu..ehee..mmg hantu durian..
BIONIC WOMEN BIONIC WOMEN August 9, 2010 at 9:14 PM
wahh...durian...terliur plak, tapi saya lebih gemar durian kampung. Dulu sy x makan durian, tapi sejak mengandung Dhiya dulu jadi antu durian sampai skang...hehe
yana263 yana263 August 9, 2010 at 9:29 PM
erm..mak mentua tlg masak kira ok sgt la tu..hik2
Ena Ena August 9, 2010 at 11:53 PM
Syoknyer..
lagi syok MIL yg masakkan tu ye fiza.. lalala.. ;D
MrS. F!zA MrS. F!zA August 10, 2010 at 7:41 AM
@fantaghirolynnkalo tepi jalan takut gak.. yg ni dia bg rasa dulu kopek tgk.. D24 haruslah sedap duyan tu..keekke
MrS. F!zA MrS. F!zA August 10, 2010 at 7:42 AM
@eimaheehhe.. kedongong.. eh, eima ni potluck ngan mrs K sekali la ni.. dia amik gmbr lauk2 lain ai amik gmbr lauk ai je..huhuhu
MrS. F!zA MrS. F!zA August 10, 2010 at 7:44 AM
@**sHiKinn**awk,duyan ni isi dia tebal awk..nmpk je kecik tu..
MrS. F!zA MrS. F!zA August 10, 2010 at 7:44 AM
@BIONIC WOMENkira dhia la yg buat awk jadi hantu :p hantu duyan.. ekekeke
kirana kirana August 10, 2010 at 8:45 AM
mak aiiiiii meleleh tgk durian pagi2 ni haaaihhh
sib baik tak posa lagik huhu
e.l.i.z.@ e.l.i.z.@ August 10, 2010 at 9:03 AM
wah murah tu fiza duyan d24! bestnyeeeeeeeeeee...3biji mmg x abis utk 2org mkn hehhe

wowiee MIL dtg..siap masak² lg..best best