Bantal Oh Bantal!!

Jangan lepaskan peluang join Giveaway simple!! Untuk join klik SINI

BANTAL DAN KAJIAN NYA....

Terdapat beberapa ketegori bantal dan perwatakan:-

1) Memeluk Bantal
> Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni. Mereka mempunyai
> penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera. Perasaan
> mereka halus dan jiwa mereka romantik.Kadangkala ada yangboleh membaca
> peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi.Mereka juga sangat prihatin
> terhadap kesusilaan.

2) Menggunakan Banyak Bantal
> Mereka biasanya kurang keyakinan. Dalam kehidupan seharian mereka
> memerlukan banyak pendamping. Mereka jarang membuat keputusan sendiri,
> sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.

3) Tidur Dengan Satu Bantal
> Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya.
> Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu
> semata-mata.

4) Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki
> Mereka mempunyai sifat kurang baik. Mereka jarang bergaul dgn org ramai,
> malah kaku dalam pergaulan. Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat
> egois. Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita2.
> Mereka
> tdk suka berusaha.

5) Tidur tanpa Bantal
> Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi. Kadangkala sifat
> percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego.

6) Tidak punya bantal
> Kasihan betul... pergi kedai belilah satu!!...jenis kedekut tahi hidung
> masin !!

Haishh..Kalo tido tak berbantal rasa tak bernapaih je sebab kepala sama tinggi dengan dada. Pastu bantal kepala tu pulak tak keras tak lembut.Dulu selalu sakit leher sampai tak boleh pusing kiri kanan akibat salah bantal.Orang tua² selalu cakap ketuk² bantal tu pastu jemur.Apa kaitannya dengan sakit leher?

Cara tido ngan bantal pon boleh mencerminkan sifat seseorang ek?Korang pulak cane? ke korang jadikan perut suami sebagai bantal?


Nota Ringkas: Tengah ngantuk² ni kan best kalo ada orang sorongkan bantal Ngantuk tak tertahan sungguhla bulan² puasa ni..


P/s :Untuk yang tanya macam mana nak dapatkan sample Libresse tadi tu klik sini untuk dapatkan sample. Isi dan send! mudah saja.


{ 14 comments.. read them below or add one }

Nigina Nigina August 17, 2010 at 3:46 PM
saya suka tidur peluk bantal.. kalau takda bantal rasa lain sangat..
BIONIC WOMEN BIONIC WOMEN August 17, 2010 at 3:48 PM
saya suka berbantalkan lengan sasa suami ku...hahaha..syok tau...
MrS. F!zA MrS. F!zA August 17, 2010 at 3:50 PM
@Niginatu lah kalo tido bujang kna peluk bantal kalo ada suami harus peluk somi.kekeke
eima eima August 17, 2010 at 3:51 PM
aku nomot 1 ...
1 family aku ade bucuk .. yeay ..from my hubby gentel bantai .. my son gentel jugak ... aku je peluk .... hehe
MrS. F!zA MrS. F!zA August 17, 2010 at 3:59 PM
@eimahaishh.. yg tua pon gentel bantal??
Hamzah Ian Hamzah Ian August 17, 2010 at 4:14 PM
haha.. adoi la.. ade benar jgk mende ni..
Ena Ena August 17, 2010 at 4:39 PM
psst, akak ni kan walaupun tido berteman tetap bantal juga yg akak cari.. hahahha.. sian hubby ku.. ekekekek.. eh! rahsia.. ;D
Farra Dhelina Farra Dhelina August 17, 2010 at 5:11 PM
sedap nya tido ujan2 ni...uarghhhhh . kita no.1 heee
hyazz hyazz August 17, 2010 at 9:02 PM
lor...ingat kan nk tunjuk bantal bucuk...rupe nyer huraian jer...ekeke
MrS. F!zA MrS. F!zA August 18, 2010 at 7:34 AM
@hyazzhahahaha kya fza mana ada bantal bucuk dong