Alhamdulillah kita masih punyai masa

Salam ramadhan

Alhamdulillah kita masih diberi peluang untuk menambahkan pahala ibadat dan menampung yang mana tak cukup.Moga² puasa kita tahun ni lebih baik dari tahun² yang lepas kan. Ada yang dah gi tarawikh ke semalam??

Tahun ni tak dapatla nak merasa gi tarawikh di surau.Macam kata Izan jugak sedih tak dapat pi tarawikh anak sapa mau jaga! uwaaaaa.

Dah puasa ni mesti korang duk pikir apa juadah untuk berbuka kan?biasala hari pertama puasa ni excited terlebih sikit.. ekekeke Kami? masak je apa yang ada. tak suka sangat beli kat PARAM..Nafsu je lebih nanti.hehehehe

Ok lah dulu mata pon ngantuk ni, boleh ke tido jap depan PC ni ? ekeke Mulut pon asyik duk menguap.. Marhaban Ya ramadhan buat kawan². Akhiri dulu entri pertama menyambut ramadan dengan Iklan dari penaja!


Jangan berbuka nanti jadi macam ni


















































































Nota Ringkas : Moga kita dapat menikmati bulan terbaik dari 1000bulan

{ 11 comments.. read them below or add one }

rose --{@ ibuRafiq @}-- rose --{@ ibuRafiq @}-- August 11, 2010 at 9:47 AM
selamat berpuasa utk fiza n family..:-)
mrsboan mrsboan August 11, 2010 at 9:55 AM
a'ha la dah lama tak guna perkataan PARAM tu...hehe masa2 study je dulu..akak pun brapa suka gi PARAM..takpe fiza...tak dapat kat surau pon takpe...kita2 ni (ibu2) dapat terawih kat rumah pun alhamdullillah...
eima eima August 11, 2010 at 10:05 AM
insyaallah .. hehe
selamat berposa fiza
mamalieyna mamalieyna August 11, 2010 at 10:54 AM
selamat berpuasa buat fiza sefamily! dh ada anak kecik ni, jrg dpt merasa solat terawih lg..huhu..
Ena Ena August 11, 2010 at 11:16 AM
sama la.. akak nie dok menguap jekk dari tadi.. heheh.. tapi bila ngadap blog terus bersinar biji mata.. dasyat sungguh!.. hehe
Dilla Ady Dilla Ady August 11, 2010 at 11:20 AM
salam ramadhan tuk fiza sekuarga ye..
Nana Nana August 11, 2010 at 1:53 PM
btol..ada anak kecik mmg xleh la nk buat smyg terawikh mcm kita ni lg la umah depan surau je..bole dgr je la..heheh
Ummi Aisyah || Cik Yah Ummi Aisyah || Cik Yah August 11, 2010 at 3:46 PM
salam ramadhan fiza..jom tarawikh kat masjid putra.
.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. .:iz-AnN a.k.a cOmOt:. August 11, 2010 at 4:11 PM
tulah kan...tak pat p terawih...uhukss...naper taska tak bukak time mlm bulan pose ni ek???
e.l.i.z.@ e.l.i.z.@ August 11, 2010 at 9:57 PM
bagusnye awak nk masak..k.eli xpenah masak utk berbuka..sahur pun jarang gak..sahur abe syamy yg selalu masak

hurmm k.eli boleh g terawikh wpun eiymann suka sgt berlari dlm masjid
Damia Aleesya & Damia Ayunie Damia Aleesya & Damia Ayunie August 12, 2010 at 9:01 AM
biasalah...kalau anak2 masih kecik memang agak susah sikit nak bertarawikh....sabar yer fiza...tunggu darwisy cerdik sikit, leh sama2 pi tarawikh..