Rindu sama mereka!!

Entri Auto publish

Hatiku berbunga riang ketika dan waktu anda membaca entri ini.Kami dalam perjalanan pulang ke kampung halaman di Kulim, Kedah yang setelah beberapa lama tak balik. lama ka??last balik raya cina hari tu.

Rindu gila mau jumpa atok dan wan yang telah menjaga dan membesarkan ai dari umor 44hari hingga 21tahun(dia nak sangat jaga cucu pastu dia mintakla kat anak dia cucu paling comel)jangan muntah! hahahahahahahha gelak syaiton!!!

rindunya pada kedua mereka ni!

rindu juga suasana kehijauan di kampung



pokok kucai hasil cucuk tanam mereka!! banyak kan?

Dalam fikiran dah terbayang² dah suasana kampung halaman! Mak ayah adik bertolak balik lepas asar.Lambat sangat nak konvoi balik sekali, jadi kami balik dulu lah lepas zohor.. Half day hari.

Tak puas sebenarnya balik wiken ni tapi nak wat guano, dah atok wan nak buat kenduri sambut puasa esok, balik jugaklah minggu ni


Nota Ringkas : Selamat Ber'wiken' kawan²!! Doakan semoga perjalanan kami sentiasa dilindungi oleh-NYA


{ 16 comments.. read them below or add one }

Fara Fara July 30, 2010 at 2:53 PM
salam...fara pn jap gi nk balik jitra...best best. jomm la pekena bihun sup utara;)
eima eima July 30, 2010 at 2:54 PM
cucu kesayanngan la nih ye...
selamat balik kg ..
aku pun balik kg gak hari tp belah MIL la...
hubby tk balik this week ...
Usharapa!!! Usharapa!!! July 30, 2010 at 2:58 PM
This comment has been removed by the author.
zai kulim zai kulim July 30, 2010 at 3:00 PM
zai pun mau balik labu besar sok..
Damia Aleesya & Damia Ayunie Damia Aleesya & Damia Ayunie July 30, 2010 at 3:02 PM
selamat berweekends.....hati2 di jalan raya
Usharapa!!! Usharapa!!! July 30, 2010 at 3:02 PM
This comment has been removed by the author.
Farra Dhelina Farra Dhelina July 30, 2010 at 3:10 PM
wahhh tak penah lagi tgok pokok kucai..sies..

smga happy2 ye akt kg!!

hati2 semasa memandu!
mrs.ecam mrs.ecam July 30, 2010 at 3:27 PM
bestnyer lik kg...de wan n atok lg lak tu...smoga slmt smpi n pulang ngan slmt ek...amin insyaallah
Ena Ena July 30, 2010 at 3:27 PM
syoknyer balik kg..
akak ni asyik tak jadi jekk..
kalau nak balik juga kena la balik sorang2 naik bas cam zaman bujang.. huhu.. so, terpaksa la tangguh lagi..

Drive carefully erk!!
syafawani syafawani July 30, 2010 at 6:12 PM
akak..nak itot balik taman selasih!! haha..sedeynya..nak balik jugak~~
deena awanis deena awanis July 30, 2010 at 9:38 PM
seronoknye balik kampung..selamat bercuti bersama keluarga..=)
e.l.i.z.@ e.l.i.z.@ July 31, 2010 at 2:02 PM
bestnya balik kg!!!!

atuk ngan nenek k.eli dh xde =(

semoga selamat sampai & selamat kembali ye cucu tokwan yg comel :P
.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. .:iz-AnN a.k.a cOmOt:. July 31, 2010 at 9:09 PM
huhuhu...blog pun cuti la ekk...hehehe
e.l.i.z.@ e.l.i.z.@ August 3, 2010 at 6:54 AM
eh blog awak mmg xde kotak jerit ek?
Intan Intan August 3, 2010 at 7:22 AM
Cucu kesayangan lah nie...weee...bestnya dia still ada lagi atok dan wan. K.Intan dua2 belah dah lama meninggalkan dunia ini :(

Selamat pergi dan kembali kay dear :)
mamalieyna mamalieyna August 3, 2010 at 8:59 AM
waaah syoknye..balik kulim! kg akak kt Sik, kedah..jauh gk dr kulim tu kan..

hope selamat sampai n selamat balik sini semula...akak gak lama giler tak balik kedah..huhu..rindu suasana kampung!