♥Khas untuk mereka yang sukakan bunga♥

Meh tengok bunga segarkan mata rehatkan minda sekejap tengok gambar bunga di Floria Putrajya.. hehehe
















Gambar diambil pada hari sabtu pagi..Haruslah segar lagi bunga ni waktu pagi..haha padahal hujung hari nak habis pesta Floria baru rasa nak pi..Lawakan bunga² ni.kan best kalo kat rumah tu boleh tanam bunga secantik ni.huhu.Mau hari² bangun pagi tengok bunga dulu..ekeke..

Layan bunga dulu ye kengkawan.Gambar² banyak lagi tapi belom sempat nak letak watermark.Penat mak nak add satu² watermark atas gambar..Nak jugak letak peduli apa mak! kekekeke



{ 17 comments.. read them below or add one }

LyNn HaMzAh LyNn HaMzAh July 19, 2010 at 8:59 AM
cantik sungguh bunga2 nie...apesal la diorang x buat kat jb yer...
MUNIRA AZME MUNIRA AZME July 19, 2010 at 9:05 AM
cantik! tak sempat nak gi sana..hu hu .
Tina Farhana Tina Farhana July 19, 2010 at 9:21 AM
my mum and sis pegi sini hari tu. dorang cam sgt teruja tgk bunga2 ni. sangat cantik tengok bunga2 dalam gambar. nak pergi jugak tapi jauh..huhuhu
deena awanis deena awanis July 19, 2010 at 9:25 AM
cantikk.sejuk jer mata tengok bunga..tapi rumah xde halaman laa nak tanam bunga..*alasan*
LiLy @ MumMyQiStInA LiLy @ MumMyQiStInA July 19, 2010 at 9:28 AM
Mmg cantik2 bunga tu..
Sedap jer mata memandang..
Fieza79 Fieza79 July 19, 2010 at 9:30 AM
fuhh mmg cantek2 sgt..nmpk segar2 ye...
kalau laman umah ada bunga cam gini alangkah sejuknya mata memandang...!
Anje a.k.a Mama_Balqis Anje a.k.a Mama_Balqis July 19, 2010 at 9:34 AM
wah cantik la gambo bunga2 tu...sejuk mata memandang
atty's atty's July 19, 2010 at 9:47 AM
kty pun ade kt sana sabtu pagi sampai kol 1..
mrs.ecam mrs.ecam July 19, 2010 at 9:59 AM
eh floria ni dh abes ek...klu dh abes bunge2 ni jadik pe?? ke die biar jek kt situ...maklumla x pnah g so x tau...huuuuuuuu
MRS. K MRS. K July 19, 2010 at 10:11 AM
hubby kite keje sabtu ahad.. tak boleh pegi.. arap maklum! sedih...
mamalieyna mamalieyna July 19, 2010 at 10:22 AM
cantiknyeeeee...segar mata pepagi ni..^_^

penat2 pun letak je watermark, ianya penting..!
Damia Aleesya & Damia Ayunie Damia Aleesya & Damia Ayunie July 19, 2010 at 1:20 PM
patut ler masuk2 blog fiza, terus berbau harum...rupa2nya banyak bunga kat sini...

p/s: kak ayu pun malas nak add satu2 watermark...tapi tetap kena buat kan..
e.l.i.z.@ e.l.i.z.@ July 19, 2010 at 4:43 PM
lawa lawa!
bunga pun lawa²..

betul tu fiza..k.eli pun mls gile nk letak WM..byk keje lak huhuhu
eima eima July 26, 2010 at 9:00 AM
cantek .. pandai naman amik gambo .. naman ke ???ke fiza ??