Update ringkas- Lambang zionis di PC!!

Memang jahanam cane la lambang zionis ni boleh ada dalam PC ek??Sangat biadap dan kurang ajar pon ada! huh!

Sharing Is Caring

Cuba korang try search..

Lihat:

C:\ProgramFiles\MicrosoftOffice\MEDIA\CAGCAT10\J0285926.WMF

Macam2 cara diorang ni pengaruhi kita ummat Islam, melalui barang, pembungkusan produk, tulisan, pengiklanan ni pulak secara diam2 dalam pc.. seperti yang pernah me ceritakan di sini . sungguh kejam!!!


{ 10 comments.. read them below or add one }

Intan Intan June 2, 2010 at 10:53 AM
Mmg diorang nie berhati kan syaitan...bangga giler bila hina Islam.
LiLy @ MumMyQiStInA LiLy @ MumMyQiStInA June 2, 2010 at 11:27 AM
Mmg laknat lah diorg nih..Xder hati & perasaan..
Ena Ena June 2, 2010 at 11:36 AM
Moga mereka ni dilaknat oleh Allah.. Sangat kejam!!
E.L.I.Z.A E.L.I.Z.A June 2, 2010 at 1:34 PM
yer..k.eli pun dh delete lambang itew
Faina Arisya Faina Arisya June 2, 2010 at 2:22 PM
bukan file tu aja.. byk lagi file yang ada lambang tu... check kat folder ni.. byk sangat..

C:\Program Files\Microsoft Office\CLIPART\PUB60COR\
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy June 2, 2010 at 2:37 PM
@Faina Arisya giler ah diorg ni dasyat betoi!!! geram nya. tq ya:)
Damia Aleesya & Damia Ayunie Damia Aleesya & Damia Ayunie June 2, 2010 at 2:47 PM
kak ayu dah cari..lambang yg macam lilin banyak2 tu ke? nanti kak ayu delete
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy June 2, 2010 at 4:05 PM
k.ayu~aah.. org kata yg bintang bucu tu.. ye la kot kan.. :)
Ummi Aisyah Ummi Aisyah June 2, 2010 at 5:59 PM
israel laknatullah semoga mereka dapat pembalasan yang setimpal atas apa yang dilakukan..ameenn