sekarang yang korang tak tahu.. ♥

Tag dari Firahadifah..

20 things about me


1. Ngantuknya rasa nak balik umah sekarang(mentang2 umah dekat)

2. Dalam pale ni duk berangan nak masak apa petang ni(macamla pandai masak)haha

3. Rindunya kat kampung halaman..nun jauh di utara!

4. 08.08.10 ni anniversary ke2 perkahwinan kami! Nak pi selebret kat Genting la kot!

5. Tak sabar nak tengok rupa tiket Genting dari Mama Tisya! hahaha

6. Hari ni pakai baju bunga2 cotton tapi rasa macam pelik gila! ah! bencila.. tak seswai ngan jiwa I

tak tau nape rasa macam pompuan lemah lembut kalo pakai baju bunga2 cam ni! tak serasi la

7. Tadi tengah hari nak makan tapi kenyang sekarang ni lapar pulak! aduiiii!!

8. Rasa macam nak buat giveaway la pulak sempena anniversary ni! InsyaAllah..

9. Hadiah besday naman pon tak beli lagi.. (dah lambat² tak bagi hadiah tak pe ke Bie? huhu)

10 Macam mana nak cepat turunkan badan ni rasa macam kembang semangkuk pinggang ni.

11. Dah lama tak gi vacation.. rasa macam serabut gila pale..

12. Tadi pagi datang kerja hampir dilanggar kereta proton Wira yang gerak laju! nauzubillah..

13. Rindu pulak Kat Darwisy apa la dia tengah buat sekarang kat taska

14. Lately I makin tak sabar nak tukar sofa baru

15. Tahu ni raya nak pakai tema purple.. tapi baju papa dan anak tak beli lagi. haha

16. Petang² cam ni awatla ngantuk sangat ni! tak suka betol!

17. Lambatnya nak tunggu besday I! tak sabar nak mintak hadiah! hahaha

18. Rindunya masakan nenek di kampung! owh Ikan masak kari =D

19. I sayang giler anak n suami I.. Tak leh hidup tanpa mereka berdua..huhu


20. My life Is getting better..syukur.. alhamdulillah..

{ 27 comments.. read them below or add one }

Raisah @ echah Raisah @ echah July 14, 2010 at 3:38 PM
cube letak gambo pakai baju kurung bunga2 tecik tu nak tgk mai...mesti cumel. mana ada x sesuai nye...
cepat2 book genting tu... :)

nak pi vacation, pi pulau best! tp bwk anak kecik mcm mana ek?
E K A E K A July 14, 2010 at 3:39 PM
alhamdulilah...tp saya lom complete selagi tak dpt anugerah terindah itu...org utara upanya...dok mana
Damia Aleesya & Damia Ayunie Damia Aleesya & Damia Ayunie July 14, 2010 at 3:51 PM
kak ayu pun tak buat tag tu lagi...huaaa...
zue @ annaleeya zue @ annaleeya July 14, 2010 at 4:00 PM
nak wat giveaway???? nak join... heheh!!
Farra Dhelina Farra Dhelina July 14, 2010 at 4:02 PM
nape tak suka bj cotton ke? sweet ape.. ;)
Ena Ena July 14, 2010 at 4:05 PM
tak suka corak bunga2? apa kata tepek snap pic dan tepek kat sini... perasaan je kot ntah2 cute gila kan!.. ;D

syoknye anniversary di taja gituw!.. auw!!

tema purple kita sama la.. leh la datang umah nanti yeh!>. ekekeke.. ;)
mamalieyna mamalieyna July 14, 2010 at 4:19 PM
eh cam senang je jwb tag ni..akak nye perah otak bukan main..ekeke..

syoknye still ada nenek di kampung! ^_^
MrS. F!zA MrS. F!zA July 14, 2010 at 4:22 PM
@Raisah @ echahtu lah.. nk p genting ni jeles tgk sah p..

kalo pulau ank kecik tu susah :D
MrS. F!zA MrS. F!zA July 14, 2010 at 4:23 PM
@Damia Aleesya ni pon peram sampai berbuah2 dah..ekeke
MrS. F!zA MrS. F!zA July 14, 2010 at 4:24 PM
@Farra Dhelinantah bila bunga2 kecik ni rasa cam tak seswai ngn jiwa yg kasar ni... huhu
MrS. F!zA MrS. F!zA July 14, 2010 at 4:25 PM
@Enaeh2 tahun ni mcm byk pepel kan..thun lpas byk ijo..

dah tepek dah tu:p

eh bukan taja beli jugak tu..kekeke
MrS. F!zA MrS. F!zA July 14, 2010 at 4:25 PM
@mamalieynahaha sy main hentam je kak.. dah lama sgt peram ni..

aah ada lg..msih sihat tau :)
Ena Ena July 14, 2010 at 4:28 PM
haaa.. comei la fiza..
ala.. fiza yg comel pakai apa tetap comei la.. ;D
eima eima July 14, 2010 at 4:52 PM
aku tgk comey je....
ayu je pakai bj cotton cam tuh ....
deena awanis deena awanis July 14, 2010 at 4:56 PM
comel laa kak fiza pakai baju munge2 tu..sweet jer..x nampak pelik pun..
MrS. F!zA MrS. F!zA July 14, 2010 at 5:20 PM
@Enahaha rasanya k.ena lg comei..:D
MrS. F!zA MrS. F!zA July 14, 2010 at 5:21 PM
@eimayaka..comei tp aku tak su,ka tgk bunga2 seketul kt baju aku...mcm pompuan lemah lembut..aku ni kasaq..hehe
MrS. F!zA MrS. F!zA July 14, 2010 at 5:22 PM
@deena awanisjgn tgk pd muka..sbnrnya jiwa yg tak serasi munga2 tu..huhu
e.l.i.z.@ e.l.i.z.@ July 14, 2010 at 5:53 PM
lawa la bju tu ngan awak..hurmm mmg nampak ala² gadis melayu terakhir gitu kekke..k.eli suka!

tak tahan betul lah..mentang² naman br celeb8 beday, dia lak x sabar tggu beday dia :P

fiza, k.eli ada tagged contest..ada masa join la..letak gambar bju kurung tu.cantik.

tgk sini ye
anda photogenic
Fieza79 Fieza79 July 14, 2010 at 9:48 PM
alhamdulillah....suma baik2 belaka...
lawa pe baju cotton tu...comel owg dh comel kan..?
MrS. F!zA MrS. F!zA July 15, 2010 at 7:42 AM
@e.l.i.z.@ha? I mana suka nmpk cam ayu2 ni.. tak seswai dgn jiwa dan raga.. kekeke

hahaha tak sbr nk mintak hadiah :p nak beli sendiri malas.. hahaha

owh blog contest wordpress... ooo dia ltk pic lawo siap nak suh org ltk pic selekeh amik pon ngn kamera henpon nak kena ni :p
MrS. F!zA MrS. F!zA July 15, 2010 at 7:43 AM
@Fieza79lawo ke baju tu.. sy rasa mcm rimas bunga2 seketul kat badan ni..
Anje a.k.a Mama_Balqis Anje a.k.a Mama_Balqis July 15, 2010 at 10:08 AM
wah rajin tol jawab tag...nanti kiter tag plak k