Bila isi perut dimuntahkan ;)

Mencik tau!! tak suka dek non nak jawap tag! tapi sebab ahkak dah highlight nama ahku, ahku buat la jugak! huhu..Petang2 cam gini, mata pon dah nak tertutup den jawap secara pantas dan laju la ek.. boleh la ye! janji jawap!

1) Ambik gambar luar dan dalam wallet

Nak tengok sangat nah!!!!!!!!!

Purse pon buat watermark! hahaha


Tengok tersusun rapi! Lagi kemas pada ahkak! Abaikan muka I yang sweet 17 tu! hahaha. Dan gambar suami buat tatapan sendiri! kata isteri yang setia! muahahaha

2) Ceritakan Biodata wallet

Ada jugak biodata ahku ingat orang je ada biodata. Wallet tu brand CarloRino Asal mana tak tau pulak! Tapi beli kat Alamanda dah tu ja mall yang ada kat Putrajaya! Rega asal RM200++ tak silap sebab ada 70% ahku rembatla apa lagi!Wallet pertama paling mahal yg I pernah ada hokey! Tu pon nasib ada diskaun kalo tak jangan harap nak beli ratus2. haha

3)Muntahkan isi perut dia sekurang2nya amik 5 gambar

No benda2 merapu meraban nak simpan dalam wallet!

4)Ambik gambar anda bersama wallet

Darwisy yang sibuk jugak nak bergambar sekali! Bila orang pegang dia tarik nak pegang! omak ni relakan saja!

eh jap! jap! ni wallet anak ke omak ni?? anak yang siap senyum lebih.

failed!! tak dak gaya model sedang memperagakan purse langsung! cis!


Nota : rasa macam banyak hutang tag orang tak berbayar tapi kecewa betoi dah tak ingat sapa yang tag! aduiiii!!



{ 8 comments.. read them below or add one }

Ena Ena June 16, 2010 at 4:18 PM
HEHEH.. RAJIN FIZA JAWBA TAG.. AKAK DOK PERAM LAGI TAG NIE.. NLM CUKUP RANUM.. NANTI DAH RANUM BARU AKAK PUBLISH.. HIHI
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy June 16, 2010 at 4:23 PM
@Ena mosan ni duk melengung ja dpn pc.. ngantok.. nak terlelap dah.. kebetulan gmbr tu amik semalam..
Nana Nana June 16, 2010 at 6:26 PM
hehe nasib baik kita tak kena tag ni klw tak segan sebab purse buruk gile hahahah
E.L.I.Z.A E.L.I.Z.A June 16, 2010 at 7:56 PM
muka sweet 17 yg mahal tu =)

comel darwisy sengeh..dia nk mintak duit tu ekkeke
Mama Hanim Mama Hanim June 16, 2010 at 8:01 PM
rajin fiza jwb tag ye..bagus2..hehe..

darwisy mmg cute..cubit kang..
.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. .:iz-AnN a.k.a cOmOt:. June 17, 2010 at 7:39 AM
ekekeke...darwisy leh jadi model purse omak tu...:P...

ciskek...mencik ar..tau ar dia duta HPA, duta ARIANI...huhuhu
deena awanis deena awanis June 17, 2010 at 9:16 AM
ada yang anak omak nak ler tu dalam purse tu..hihihi