Berbokeh dengan cek terbaru dari nuffnang!!

Salam 1 Malaysia!!! Baru hari ni masuk kerja tapi ada lagi masalah peribadi yg agak berat+besar utk disegerakan.Sangat serabut kepala hokey! Fobia+trauma kalo tak cukup iman! Kadang hati memujuk sendiri, usah mengeluh ini mungkin dugaan dari-NYA..Nanti me ceritakan kemudian.

Lewat petang semalam baru sampai dari Kelantan, macam biasa check peti surat tgk kot2 ada cek cabutan bertuah dari BSN 'anda menang BMW sebijik'!! hehehe berangan jelah..tak salah pon kan..haha.. buka peti tgk ada 2 sampul yang tertera nama me dan naman. Dalam setiap sampul tu ada cek dari nuffnang!!! Ini cek kedua utk me dan ketiga utk naman! yahoooooooooooo!! terus dalam hati ada taman :p walaupon jumlahnya tidak besar ribu riban tetapi i tatap syukur!! huhuhu

Lepas tu terus nak snap cek tu menggunakan kamera gedabak ber'lense' kan 50mm f 1.8 dengan setting manual.. Dan hasil bokeh itu menjadi seperti ini!!!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
sila percaya ye itu hasil tangan ku! watermark naman sekadar hiasan :D sebab di post nya dulu entri itu SINI



{ 14 comments.. read them below or add one }

deena awanis deena awanis June 9, 2010 at 9:16 AM
jeles laa asyek tengok orang dapat cek nuffnang..dina xde akaun nuffnang pun lagi...hehehe
Damia Aleesya & Damia Ayunie Damia Aleesya & Damia Ayunie June 9, 2010 at 9:30 AM
ALHAMDULILLAH....rezeki...nanti leh belanja yer..
LiLy @ MumMyQiStInA LiLy @ MumMyQiStInA June 9, 2010 at 10:12 AM
Dh cek kedua..kita yg 1st tu pon lum smpi..hehe.. :)

Alhamdulillah..Rezeki..!
eima eima June 9, 2010 at 10:57 AM
AKU NYE... nuffnang ... asek RM 0.0 je ...
Mama  Adli Mama Adli June 9, 2010 at 11:49 AM
aha..mama adli punya pun tak sampai lg rm5...huhu..
Ena Ena June 9, 2010 at 12:22 PM
syoknyer laaa....
bile la turn akak pulak agaknya.. huhu..
tak pe tak pe.. tompang happy utk korang yeh!.. :)
firahadifa firahadifa June 9, 2010 at 12:56 PM
wahhh ... bestnyer da dapat cheaque... kite belum nk cash out lagik..
E.L.I.Z.A E.L.I.Z.A June 9, 2010 at 1:26 PM
aiyaa...bestnye! awat la nuffnang k.eli cenggitu je duitnye..x bergerak2..ke mmg sbb xde org klik ek?

gambar tu mcm pelik je fiza..belah kanan..adakah envelope itu sedang berlipat kena tiup angin?
syariza09 syariza09 June 9, 2010 at 2:31 PM
besttya ..leh blanjer pasni okeh..eh sblm tlupa, sila amik tag yaa :D
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy June 10, 2010 at 10:22 AM
@E.L.I.Z.A tak tau la kena klik ke apa baru gerak..hehehe.. ada kot yg rajin klik kat iklan fiza tu..
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy June 10, 2010 at 10:23 AM
@E.L.I.Z.A lupa pulak, aah tu cek berlipat..malas nak betolkan dah..hahahahaha