Penipu! ah tak boleh terima :p

Tengok orang buat, nak gak la try... sekali try... ambik ko!!!


tak dapat den nak terima kenyataan kalo cam ni la rupa den nanti! iskhhh...
jauh sungguh beza dari gambar asal tu.. hahahahahaha

Kalo korang nak buat klik SINI




{ 17 comments.. read them below or add one }

mama_izz mama_izz May 27, 2010 at 10:55 AM
hahhaha.. cun la fiza dah tua.. ahha.. nak cuba jugak la.. tq..
:: iManja :: :: iManja :: May 27, 2010 at 11:03 AM
nampak cam sama je...bertuah u menten cun je dah tua nanti
Izan Ishak Izan Ishak May 27, 2010 at 11:05 AM
fiza..ini masih sangat cun apa...!
izan oun nak try jugaklah..hehe
deena awanis deena awanis May 27, 2010 at 11:27 AM
nak try gak lah..hehe..

anyway, still cun laa kak fiza..=)
mazlyna mazlyna May 27, 2010 at 11:37 AM
aa'ah lah fiza...tipu jer benda ni....akak try letak gambar fiera...ingat nak tgk rupa anak dara ku itu masa remaja...sekali dia make up kan jadik tua....hampeh betul!....hahahaha
miera miera May 27, 2010 at 11:38 AM
fiza miera dh try wat..hodoh bebenor muka daku.. kelakar pun ada.. =)
Nana Nana May 27, 2010 at 12:56 PM
fiza still lawa lagi tau hehehe
Ena Ena May 27, 2010 at 1:44 PM
aiseyyyy!!

cun la juge tu fiza.. hehe

:)
atty's atty's May 27, 2010 at 4:37 PM
menten cun dan jelita je ..
maszmadi maszmadi May 27, 2010 at 5:02 PM
huih!! still mentain cun la.. ok ler tur..
HOn3YB33 HOn3YB33 May 27, 2010 at 5:15 PM
kalo ko masa tua camni mmg cun oowww..!!
mmg maintain jerr..ahaksss..
ok lah tu yunk...comey gilosss...
Damia Aleesya & Damia Ayunie Damia Aleesya & Damia Ayunie May 27, 2010 at 6:01 PM
ekekekekke...kak ayu pun tak leh terima hakikat cam mana lah rupa kak ayu bila 20 tahun akan dtg...harap2 awet muda lah yer...
E.L.I.Z.A E.L.I.Z.A May 28, 2010 at 2:30 AM
kekekekkek...ok la tu..comel lg..k.eli pun ada try, tp biasa la,tak leh terima hakikat gak :P