Nanti ada gambar cung tukar lain!

Tak habis2 cita pasal header..hahahaha.. Susah sungguh nak buat header yg berkenan di mata sendiri ni.. Bila dah siap, eh tak cung pulak, buat lagi, siap lagi alah posing tak lawa buat lagi.. mencikkkkkk!!!

Tak pela guna la dulu header ni nanti kalo ada gambar family yang cung buat lain header tu :)



Awal2 aritu yang ni..Sekali tengok tak nampak beza kan.. Tapi tulisan 'N the Story goes' lain cikit.. hehe

Semua koleksi gambar yang ada, ada je tak kena, ada yang muka den tak cung(mmg dah tak cung pon fiza oi!), ada yg muka naman nampak bulat(dah sememangnya agak bulat) :p, yang pilihan ni pulak Darwisy tak pandang kamera! hahahaha susah sungguh nak dapat pose yang menarik!


Nota: Kalo korang nak try buat lebih canggih dari header den ni try la guna Adobe Photoshop.. Oh pasan tak header I tu transparent.. :p


5 comments.. read them below or add one

deena awanis deena awanis May 31, 2010 at 8:41 AM
mama fiza ni dah memang cung, x yah dok risau laa pic tu x cung!!hehehhe
Nana Nana May 31, 2010 at 8:47 AM
hanya mampu tengok je..nak buat xreti hahah
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy May 31, 2010 at 9:50 AM
@deena awanis hahahaha.. mcm org tua gambar tu.. tak tau ada je tak kena.. hehe
eima eima May 31, 2010 at 2:02 PM
ok la cantek la ... header tuh ..
tak yah tukar pun tak pe dah ..