Love! LOve! Love My Son!



Perkembangan terkini Darwisy
  • 7 bulan sudaa..
  • boleh menyusur dengan cara tersendiri seperti berenang(lambat jgk boleh)
  • Kalo kecik2 dulu suka nangis sekarang dah baik2..
  • Tak boleh tengok bayang2 mama melintas mesti nak nangis sekuat hati selagi tak ambik dia
  • Tengok mama pakai tudung @ telekung ja kompom nangis ingat nak gi jalan2 la tu! tapi pakai telekung pon mau nangis.. apakah??
  • Lebih suka mama dari papa. hahaha (jgn mara ye papa)
  • Dah ada timbul gigi sikit.. tak nampak sgt lagi.. sukanya!! tapi takut kena gigit t****! huhu
  • Suka bercakap dan membebel.. 
  • Suka sangat gelak, tersengih kalo tgk org bersembang! Sampai mama sibuk duk borak dengan doktor pon dia sibuk bual sekali. haha
  • Berat 7kg, Panjang 69cm

Hati Berkata: Seronok melihat perkembangan anak.. Senyuman dan gelak ketawa cukup membuatkan perasaan seorang ibu melupakan kesakitan sewaktu melahirkan..


{ 26 comments.. read them below or add one }

Ibu faheem Ibu faheem May 11, 2010 at 9:56 AM
salam darwisy...comelnyer dia..dah makin maju ye..bagus2x...faheem baru nak meniarap..skg kuat nangis la..ibu pegang terus senyap... :) darwisy jadi anak yg baik tau..
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy May 11, 2010 at 10:00 AM
@Ibu faheem
pelan2 kayuh.. hehe..

eh sama la fiil.. nangis je angkat terus diam mengejut. hehe
deena awanis deena awanis May 11, 2010 at 10:14 AM
hehe..kak fiza buat dina lagi rasa x sabar nak dapat baby..=)
aLyNnZ aLyNnZ May 11, 2010 at 10:19 AM
darwisy..alynn suke nama nie. dulu alynn nk nama kn danish ngan nama darwisy ttp disbbkan nama husban sepupu nama darwisy so kena batalkan niat murni tuu..

darwisy encem cam nak peranakan..
rose --{@ ibuRafiq @}-- rose --{@ ibuRafiq @}-- May 11, 2010 at 10:21 AM
oh yes..mestila tgk anak sejuk je ati kan?

nak ade gigi? tungguu nanti dia gegegeet fiza! larikkk
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy May 11, 2010 at 10:32 AM
@deena awanis

cpt2 baby kuluar.. ommy tak sbr dah tu nak tgk :p
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy May 11, 2010 at 10:33 AM
@aLyNnZ

la ye ke.. ada gak org besar naman darwisy ..hehe .

aik,ramai yg ckp camtu..
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy May 11, 2010 at 10:34 AM
@rose --{@ ibuRafiq @}--
ngeri owhhh!!!!! tak leh byg la.. skrg pon dia test2 gigit.. huhuhu takutnya!
iz-AnN عبداللطيف iz-AnN عبداللطيف May 11, 2010 at 11:04 AM
huhuhu....fiza memula irfan ada gigi dulu, selalu akak jadi mangsa gigit..tapi skang tidak lagi...dia dah pandai bezakan mana yang leh gigit, mana yang idak...

moga2 darwisy tak gigit t###k mama dia...sakit woooo
ieja ieja May 11, 2010 at 11:07 AM
comel sungguh la hero fiza ni...dah tu banyak ikut muka fiza plak tu..memang anak mama ni...hehe
Mama Hanim Mama Hanim May 11, 2010 at 11:37 AM
mmg cute darwisy tu.. comel mcm mama dia gak..
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy May 11, 2010 at 11:42 AM
@iz-AnN عبداللطيف

mak ai terus seram rasa tak leh byg ar bila ada gigi cane.. mintak dijauhkan kena gigit! takut oi!
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy May 11, 2010 at 11:42 AM
@ieja

tapi ramaio cakap ikut muka papa.. sob..sob..

tq;)
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy May 11, 2010 at 11:43 AM
@Mama Hanim

alamak! cute ka kak?? comot je pas bersalin ni.. mintak tips boleh?hehe
eima eima May 11, 2010 at 12:02 PM
wahhh rajin ek anak mama wisy ni ...
dah bleh tolong mama mop lantai ....
LiLy @ MumMyQiStInA LiLy @ MumMyQiStInA May 11, 2010 at 12:59 PM
X lama lg dh ada gigi lah tu..nnt mama jd mangsa geget.. :)
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy May 11, 2010 at 1:46 PM
@LiLy @ MumMyQiStInA gigit tmpt lain tak pe takutnya gigit ka situ.........ngeri nye.... hehe
Damia Aleesya & Damia Ayunie Damia Aleesya & Damia Ayunie May 11, 2010 at 2:58 PM
dah besar dah darwisy....semakin hencemm...
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy May 11, 2010 at 3:11 PM
ibu damia~ehem2.. mau berbesan kah? ahaks:p
E.L.I.Z.A E.L.I.Z.A May 11, 2010 at 9:12 PM
darwisy mmg suka gelak..sebut cak cak je dh gelak sampai meleleh2 air liur........
Ena Ena May 11, 2010 at 10:07 PM
betul tu fiza.. kite akan lipe segalenye bile tgk keletah anak yg sedang membesar.. nak nak time tu tengah sonok gumbira kan..

memg sangat comei la darwisy ni.. akak pun gewammm jekk..

dah besar dah.. tak lame lagi dah leh jalan.. pastu leh ksi adik pulak.. hhahah