Jangan tengok rupa terus bagi nama!


Sekadar ingin berkongsi bila gambar ni di 'tag' di facebook me.Sape tahu ni pokok buah apa?? Aiyak! ngeri owhh kalo dengar orang sebut nama dia.. tapi rasanya bermacam2 nama orang bagi kat buah ni.. huhu..

Tapi pelik la cane la orang leh kasi nama tuttttt kat buah ni.. pastu leh lak selera makan.. hahaha! apa pon nama dia memang tak pernah try pon.tambah2 dengar pulak nama buah ni **** *****!!


Nota: Jangan pandang pada nama. Apa ada pada nama? paham ka?? hehe


{ 25 comments.. read them below or add one }

Damia Aleesya & Damia Ayunie Damia Aleesya & Damia Ayunie May 12, 2010 at 9:35 AM
buah apa nama ni...serius tak tahu...memang warna dia cam ni ke? tapi bila tgk "berjuntai" jer tu, nampak sgt nama buah ni pelik kan....nanti bgtau yer..
iz-AnN عبداللطيف iz-AnN عبداللطيف May 12, 2010 at 9:36 AM
akak tau...tapi tak tau nama...camner tu...
MRS. K MRS. K May 12, 2010 at 9:41 AM
buah k**e ke? mihahaha...
cam ular pon ade
anin anin May 12, 2010 at 9:41 AM
menakutkanfiorst2 tgk..git kat cik lalal..
anin ni seam sejuk tgk cik lala.. nak terus tutup dh tadi..tp bila ckp nama buah..urm..wondering..ape eh nama nye
eima eima May 12, 2010 at 9:55 AM
hhaha kat kg aku byk ...
poko die besar .. daun cam pokok asam tp besar ckit ...
nama die K*** K*L*** ....
rasa manis kelat².. pekat cam tuh ... tak sedap la ... ade bau skit ... yg pasti aku mmg tak mmg tak suka ....

ade lg 1 ... spesis yg sama tp kecik & runcing ... haha besar botol gam kertas yg kecik tuh je ... nama plak ... K*** S***... haha
rasa lebih sedap dr K*** K*L***...
klu balik kg nanti aku up gambo die ...
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy May 12, 2010 at 9:58 AM
@MRS. K

bagus sgguh pikiran mu.. tpi ada lg nama selpas itu!
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy May 12, 2010 at 10:00 AM
@eima

nsib baik hg tak suka! haha.. tapi dah rasa la ek... adui dah kata ada bau2 lagi la seswai ngn nama kot! ekeke
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy May 12, 2010 at 10:07 AM
@Damia Aleesyaakak nak tahu ke nama dia?takut geli lak dgr kanG! hehe.. t fiza gitau ye.:)
LiLy @ MumMyQiStInA LiLy @ MumMyQiStInA May 12, 2010 at 10:30 AM
Nampak pelik plak..cam ular pon ada gak..hehe..
Serius gak tak tau buah apa ni??
Izan Ishak Izan Ishak May 12, 2010 at 10:54 AM
mmg tak tau pokok buah apa ni?
baru pestime nampak kat sini...
mama_umar_maryam mama_umar_maryam May 12, 2010 at 11:21 AM
hmm,mcm ular pon ye jugak..apeke name sebenanye nih?
Ogy Ogy May 12, 2010 at 11:26 AM
ingatkan uloo kat atas pokok tadi..huhu...
leh makan ek buah tu?

**fiza mcmana nk buat supaya...entry kita ni pjg..kita nk sorokkan..mcm fiza buat yg "sila klik utk selanjutnya" tu...
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy May 12, 2010 at 11:41 AM
@Izan Ishak
bagus kalo tak nmpk real.. agak menakutkan kak
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy May 12, 2010 at 11:42 AM
@mama_umar_maryam

mcm2 org paggil nama buah ni.. tp yg fiza pnh dgr K*** M**** je.. hehe
Mama Hanim Mama Hanim May 12, 2010 at 12:27 PM
apa nama tu ekk? pelik je..huhu..
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy May 12, 2010 at 2:15 PM
@Mama Hanim

aik, tak pnh tgk ea?? kan kat kedah byk.. k*** M**** org pggil..de jgk nama lain..huhu
atty's atty's May 12, 2010 at 3:03 PM
kalo tak silap kty ..macam pokok asam jawa..je
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy May 12, 2010 at 4:05 PM
@atty's tak lah k.ty.. pokok k*** mamak sesetgh org pggil..lagi apa ntah nama dia..hehe
Ena Ena May 12, 2010 at 11:05 PM
la.. ingat kan ular tadi.. dah geli gelemangggg dah tadi.. upenyer buah? peliknyer.. tak penah tgk.. dan tak juge penah tahu akan kewujudan buah nie.. ohooo!!

ngeri pulak.. uhuk!