Siapa yang bertuah tu??

Orang bertuah yg menjadi pengunjung 16061 adalah CIKMIN a.k.a IBU FAHEEM.. yeayyy!! tq manyak2 sbb sudi masuk blog fiza.. :) Awal2 pagi lagi dah masuk blog kerdil ini..hehe.. Memang rezeki cikmin di pagi sabtu!

Dan hadiah yang di janjikan itu adalah


seperti kata cikmin 'wangi la ketiak cikmin lepas ni'.. hehehehe..


p/s utk cikmin hadiah sudah di hantar petang tadi..pos ekspress tapi sampainya minggu depan jugak! tungguuu!!





5 comments.. read them below or add one

Ibu faheem Ibu faheem April 11, 2010 at 12:00 AM
salam fiza..ye ke..thanks ye..suka masuk sini..tp kdg2 tggl jejak kdg2 skodeng jek..hehehe.. takpe cikmin tunggu je barang tu..stok ubat ketiak ada lagi tu ha.. :P
Dyana Hashim Dyana Hashim April 11, 2010 at 12:06 AM
sy pakai deodorant ni jugak. best. hihi :D
mama tisya mama tisya April 11, 2010 at 12:33 AM
alahai melepas..tahniah2 cikmin
rose --{@ ibuRafiq @}-- rose --{@ ibuRafiq @}-- April 11, 2010 at 11:17 AM
heheh..sonot eh dpt main2 camni..:-)
kita pernah pakai ni.tapi skang dealer tu dah takde sini..huhuhu
bes kan bau dia
tahan lebih lama..
Nana Nana April 12, 2010 at 8:08 PM
wah beznye ketiak wangi pasni hahahaha