PAU AHMAD! melayu la ok la belila..

Pau Ahmad! sedap tak? sapa pernah makan?sapa tak pernah makan selamat! huhu..Dah nama Pau Ahmad dah tentu la melayu kan??(jangan tengok pada naman eh nama) hehe..

Gi mana2 pon mesti jumpa Pau Ahmad kan?Kalo kat R&R tu paling femes Pau Nusantara.Tapi berita pernah tersebar di waktu ketika dahulu mengatakan Pau Nusantara tak halal sebab apa dan betol atau tak me tak tahu.

Camtu la dengan Pau Ahmad ni.Bila tengok nama melayu semua kata boleh beli.termasuk la me.haha.Sekali masa naman gi kursus Perkongsian Bijak Cemerlang (PBC) dapat la maklumat yg boleh dikongsikan bersama.Pau Ahmad ni milik orang cina rupanya!

kursus yg di maksudkan

Apa da!pandai betoi dia kelirukan org Islam macam kita ni kan?dengan nama saja kita boleh terpengaruh! Nak tengok kilang dia?ni nak tunjuk!!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Ha! percaya atau tak? Lu pikirla sendiri!!

Nota: kalo dah tahu nak makan lagi ka?



{ 11 comments.. read them below or add one }

iz-AnN عبداللطيف iz-AnN عبداللطيف April 26, 2010 at 10:06 AM
dah jadi ali baba dah kita ni...

apa kabar si darwisy???bila agaknya dapat jumpa lagi...
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy April 26, 2010 at 10:08 AM
Ali Baba? ok kot..harap2 ok la.. tenang hati!!
Damia Aleesya & Damia Ayunie Damia Aleesya & Damia Ayunie April 26, 2010 at 10:35 AM
larrrr...sampai cam tu sekali erkkk diaorg ni exploitasikan nama pau ahmad tu....macam2 taktik diaorg ni kan...mmmm kalau dah tahu...takkan nak makan lagi kot...
LiLy @ MumMyQiStInA LiLy @ MumMyQiStInA April 26, 2010 at 10:41 AM
ishh..sampai camtu skali nk wat bisnes..
Nasiblah X pernah mkn..
Ena Ena April 26, 2010 at 11:11 AM
sat nak pk sat naaaa..
ehehehe..
jgn mare...
Mama Hanim Mama Hanim April 26, 2010 at 11:43 AM
mcm2 skang ni.. sama2 lah kita hati2 ye..
Raisah @ echah Raisah @ echah April 26, 2010 at 11:58 AM
ooooo....nasib tak beli. mcm ada pasaraya kat KB ni, nama dia pasaraya BILAL,tulisan jawi besar gituh, kat belakang pasar, ada tempat smyg cha ya nun alif, milik org cina rupanya! hampehz jer..
fiza nak soping aper kat Masalam tu? :) best2!
ummumishkah ummumishkah April 26, 2010 at 12:07 PM
pernah dapat emel pasal pau ahmad ni.. dan katanya nama ahmad tu di ambil dari nama driver yang kerje kat kilang pau ni..
Nana Nana April 26, 2010 at 1:41 PM
penah dgr gak ura2 pau ahmad ni cina punye hehe xpenah lak bli sebab selalu bli pau ngan org nek moto kat umah dia bunyi pon..pon hehehe
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy April 27, 2010 at 8:43 AM
KB~pau xda lagi tapi roti canai segera sudah ada..hehe.. mgkin akan datang buat pau plk sapa tau..