oh! maafkan saya sbb terlalu jakun!

Hari ini agak jakun cikit..ekeke. Almaklumlah buat pertama kalinya me cash out duit nuffnang yg kecil nilainya itu! bolehlah wat sapot beli baju utk pakai masa event fareeda sabtu ni..ahaks:p

cek nya belom sampai lg pon! otw kot. haha! yg dapat payment advice sajok! muahahaha..

cukupla payment advice pon buat tatapan ku.. hati ku berbunga.. lalalalala


Nota Hati : Tunggu hjg bulan ni boleh cash out lagi..hehe

{ 11 comments.. read them below or add one }

mamaaerish : mamaaerish : April 28, 2010 at 10:02 AM
asyikkkkk... eb x der.... huwaaaaaa
@e_da @e_da April 28, 2010 at 10:08 AM
waa dapat berapa la tu seronoknya.... sy pun tak penah lg cash out nak tunggu banyak aduhai lamanya la.. ehheh sabar je...
mama tisya mama tisya April 28, 2010 at 10:16 AM
slamat shopping bj br utk pegi FAREEDA ROAD FINAL tu....akk pn nk tgu cukup bln ni nk 2nd cash out :)
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy April 28, 2010 at 10:22 AM
mamaerish~ alololo..nape xltk nuff ke?

@e_da~saya dh setahun ni baru nak boleh dapat cash out..hehe

mamatisya~hehehe..tp msih lom mampu sapot sepenuhnya baju yg dah terbekenan tu..ekeke
Nadia arRumaisha Nadia arRumaisha April 28, 2010 at 10:36 AM
wahhh sonoknyer...hurmmm mesti banyak ni.... apapun, saye sendiri blum cash out... ciput sgt, tggu da matang baru nk cash out....huhuh
safiyyahosman safiyyahosman April 28, 2010 at 10:53 AM
hihih..akak..belanja eskrem..hihiihh..:)
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy April 28, 2010 at 10:57 AM
Nadia~mana ada..ciput gak..hehehe..

saffiyah~oh private ya!..cane nak exchange link??tak aci!
MUNIRA AZME MUNIRA AZME April 28, 2010 at 11:24 AM
bestnye.... ^_^ tumpang seronok gak he he
Damia Aleesya & Damia Ayunie Damia Aleesya & Damia Ayunie April 28, 2010 at 11:46 AM
bestnya....boleh dah nak beli baju yg berkenan di hati ni...
Nana Nana April 28, 2010 at 6:33 PM
bila la nk dpt cek dari encik nuff ni