MY01..me jadi agen stokin


Ops..silap eja..Bukan stokin macam kat atas tu ya!! hehe..Tetapi..


sila klik untuk besarkan gambar


Alhamdulillah, me dah berjaya menjadi stokis HPA atas keinginan sendiri dan bukannya atas pujukan sesiapa..;). Ini disebabkan me dah jatuh cinta dengan produk-produknya yang berkesan dan halalan toyyiban itu. Kan banyak jugak yang me cerita produk-produk yang me dah ambil tu

nanti me cerita lain ye, sebab ada kerja yang nak disettlekan dulu.Ni pun dikarang kat umah malam tadi..huhu



5 comments.. read them below or add one

iz-AnN عبداللطيف iz-AnN عبداللطيف April 14, 2010 at 10:25 AM
gud...gud...leh bukak kedai ar pas ni...mai secawan...kopi radix...:P
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy April 14, 2010 at 10:29 AM
aiyak!bukan jual kopi je tau! mcm2 ada.. huhu
Ena Ena April 14, 2010 at 10:29 AM
wahhh..
bestnyerr.. leh lar jadi bisnes women lak pasnie.. :)
Mama Hanim Mama Hanim April 14, 2010 at 12:29 PM
tahniah fiza.. ciri2 businesswoman yg berjaya.. keep it up ok.. good luck..