My Version of Grooming Tips

Grooming dan perempuan boleh dikatakan saudara kembar kan? hehe. Seorang perempuan tak akan keluar dengan muka serabai tanpa mengenakan sebarang mekap dan juga membiarkan baju yang dipakai berkedut tak bergosok kan?hehe. Tapi ada lelaki lagi hebat tang grooming ni berbanding perempuan. Tengoklah dalam program Tangkap Muat di AStro, perempuan kah tukang 'grooming'nya? Lelaki kan?hehe

Bagi me grooming ni sangatlah penting , tak kisahlah lelaki atau perempuan, janji kekemasan diri mesti dijaga. Kalau tak kemas, serabai, mata memandang pun tak syok kan? hehe. Bagi me baju-baju yang hendak dipakai mestilah digosok dengan teliti, bukan sekadar cincai-cincai je. Janji bila pakai tak nampak lah selekeh baju berkedut-kedut tu kan?

Kalau bab mekap pulak, me rasa ianya cukup penting. Mekap dapat menyerlahkan lagi keanggunan seorang wanita...aww..hehe. Tapi kalau mekap tebal 8 inci agaklah kelakar kan?haha.

Matching. Ya..Biasanya wanita memang jaga bab matching-matching ni. Takkan pakai baju hijau tudung purple pulak kan..;)

Bau badan juga mestilah dijaga. Me cukiup terseksa bila bau ketiak masa bersesak-sesak kat mana-mana..Nak muntah woo..huhu

Boleh cuba produk Adidas Action 3 di bawah ni untuk 'grooming' anda! ;)


Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.





3 comments.. read them below or add one

Ena Ena April 19, 2010 at 11:30 PM
betul tu fiza.. mesti kelihatan menarik tak kira lelaki dan wanita.. bau juge kene la wangi.. kalau hashem tu.. hoho.. sesak nafas jap..

wahhhh.. banyak la en. nuff tukasi kat fiza nanti.. best2x..
LiLy @ MumMyQiStInA LiLy @ MumMyQiStInA April 20, 2010 at 8:29 AM
Yup btul2...
Klu dh cantik bermake up bagai..
Bau badan pon kenalah wangi.. :)
IdzaLia IdzaLia April 20, 2010 at 9:31 AM
hehe.. betoi tu.. hihi.. kena jaga penampilan diri dr dlm dan luar..
salam kenal ye..