ILA KAMILAH maafkan saya ye... huhu sharing is caring tau!

Salam 1 malaysia.. pagi2 lagi mulakan dengan edisi menterjah peserta2 mai secawan!Setakat ni habis semua sudah ku terjah! sangat rajin. tak mo jadi cam dulu dah ada yg tertinggal.huhuhu sebab ramai sgt join mmg fening!hehe.

Bila masuk kat 1 blog ni milik Ila kamilah (kalo betoi la nama sebenar dia)hehe.Di Akhir copy n paste pasal khasiat radix tu dia ada kasi komen cikit pasal produk HPA.Mungkin pengguna produk HPA je yg tahu keberkesanan produk keluaran HPA ni kan.Jadi yg tak tahu, yg takut utk mencuba, dan yg tak berminat mmg tak kan kasi komen cam gini:

Sorri ye ila I capture dari blog u.. huhu
klik utk besarkan


"Sekiranya Mereka Tahu Khasiat Herba-herba Kita, Nescaya Mereka Akan Sanggup Menukarkannya Walaupun Dengan Ketulan-ketulan Emas"- kata TN. Haji ISmail bin Tn Hj Ahmad.



4 comments.. read them below or add one

Ena Ena April 23, 2010 at 11:30 AM
HOHO..dasyat tol penangan radix tu kan fiza.. hehe

akak penah minum tp bak kate ila kamilah eh betul ker eja nie? susah nak jumpe stokis dier.. kalo beli kat kedai mahal cikit la kan..huhu..

mak akak pun penggemar radix nie.. heheh
Faheem Jr Faheem Jr April 23, 2010 at 12:27 PM
slm ena..mai oder radix dgn cikmin..hehehe :)
mamaaerish : mamaaerish : April 23, 2010 at 12:29 PM
lama dh fiza x dtg jengok akak nih... hu3