Coca Cola Hina Islam?

Minuman coca cola.Sapa tak pernah minum kan.Me pon minum.Tipu la kalo setitik pon tak pernah try.lain la kalo bukan penggemar minuman berkarbonat ni.huhu!

Kita ni semua makanan sedap kita sental je kan.hehe.tanpa pikir apa di sebalik jenama dan jenis makanan tu.Bukan nak kata orang.Tapi me pon termasuk dalam golongan cam tu..haha.camna tu?

SHARING IS CARING

Kenapa me kata coca cola menghina islam??

Cuba korang perhatikan betol2!Ini rupanya maksud disebalik tulisan itu!

Apa kejadahnya diorang hina orang islam sebegini rupa???

Sungguh sedih kalo diperhatikan org bukan islam cuba utk menghina org islam.Tapi kita sebagai org islam hanya terus berdiam diri saja ka?teruskan utk menyokong barangan bukan islam?Itu semua terletak pada kemahuan kita sendiri.huhu

Banyak lagi cara2 orang bukan islam menggunakan apa saja cara utk menghina kita sebagai org islam ni.Tapi apakan daya, kita hanya mampu melihat, mencaci di belakang dan akhirnya lupa bahawa kita masih menyokong barangan buatan mereka.(aduiii..)


Nota : Dunia semakin maju, tapi Islam semakin dasyat dihina.



{ 8 comments.. read them below or add one }

safiyyahosman safiyyahosman April 27, 2010 at 11:02 AM
eeee...
selamat sya bukan pengemar cocacola..
masyallah..
LiLy @ MumMyQiStInA LiLy @ MumMyQiStInA April 27, 2010 at 11:23 AM
Mmg Celaka lah..Sampai cam tuh sekali dirog menghina agama kita...Geramnyerrr..
cheqna cheqna April 27, 2010 at 11:51 AM
macam2 kan..
nasib cheqna bukan minum kola kola ni..hehehehehe
Damia Aleesya & Damia Ayunie Damia Aleesya & Damia Ayunie April 27, 2010 at 11:51 AM
macam2 erk cara org yahudi ni nak jatuhkn islam...kalau tak kita saling ingat mengingati...memang tak tahu pun keadaan cam ni belaku...thanks fiza..
deena awanis deena awanis April 27, 2010 at 12:51 PM
teruk tol laa!!seb baik dina x suka sgt carbonated drinks ni..setahun sekali je kot minum..kalo minum pun prefer strawberry F&N..HUHU
E.L.I.Z.A E.L.I.Z.A April 28, 2010 at 7:59 AM
huhuh teruknyee...biar Allah balas..tgk la esok² nnt..kita yg dh tahu, try la cuba elak..rs nya air carbonat ni byk je yg mesia buat kan..hmm pepsi ok kan?
eima eima April 28, 2010 at 11:10 AM
betui ke syrkt coca cola yg buat nih .. ke kafir lahanat mana yg buat ...
tp aku ade dgr yg coke nih yahudi punya??? betui ke ....



p/s: aku suka radix cola, radix ais krim soda, radix oren !!
Ena Ena June 2, 2010 at 11:34 AM
astagfirullahalazim..

sungguh kejam dorg nie.. ada je cara nak meyesat & persendakan!..

Nauzubillah..