Cak Lempong bersama Darwisy

Apa yg cak lempong?hihi. hobi darwisy skrg ni asyik nak main intai2 je.. Seboleh2nya jgk dia usaha meniarap w/p di celah bantal..pastu ternampak la mata dia duk mencari2 mama..haha

kalo tak nampak org kadang2 tu nangis la koje nye..Kalo dah meniarap nak pulak pusing balik kalo di halang dek bantal2 tu terus marah dan nangis lg..hehe..Kadang tu bergolek2 sana sini dan 2x sudah golek sampai jatuh ke bawah..bukan dari katil tapi dari tilam! nasib bukan atas katil..bila jatuh tu paham2 la akan terhentak cikit dah tentu tergejut tak pon sakit cikit je la..kalo sakit banyak mesti meraung..

Jom tengok aksi cak bersama Darwisy
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

mana mama ni ye?nak kena ni tinggalkan darwisy sorang2 pulak ye!

cak! ha! tudia mama! duk buat koje rumah rupanya.. seb baik ada jgk!


ermmm boring pulak..tengok tv la best jgk kartun ni!

Hati Berkata: cepat sungguh masa berlalu, dah besar pon anak mama! dah boleh macam2 dah! jgn sampai pandai mintak adik suda..hehehe




{ 9 comments.. read them below or add one }

mama tisya mama tisya April 5, 2010 at 11:56 AM
ok apa kalo darwisy mintak adik..heheheeh
mama_izz mama_izz April 5, 2010 at 12:09 PM
kalau mintak adik pun ape salahnye.. hahhahaha....
Ena Ena April 5, 2010 at 1:52 PM
Fiza,

kan darwisy mintak adik tu.. fiza jer buat 2tak tahu..heheheh.. jgn mare..

comei la pose2 darwisy tu.. bulat jer mate dier..
MUNIRA AZME MUNIRA AZME April 5, 2010 at 2:13 PM
dia mesti nak adik..sbb nanti leh main sama2 ^_^
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy April 5, 2010 at 2:24 PM
mama tisya~ oh no.. hehe

mama izz~belom tiba masanya..ahaks

Ena~nanti fiza upload pic darwisy mintak adik..tunggguuu

MUNIRA~main ngan omaknya la dulu..xmenang tgn dibuatnya kalo semua kecik2..hehehe
Nana Nana April 5, 2010 at 2:30 PM
tgk darwisy ni kan sejibik muke naman kan
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy April 5, 2010 at 4:10 PM
Nana~haha..betoi kot.. sadisnya tak da ka muka cam fiza..haha
LiLy @ MumMyQiStInA LiLy @ MumMyQiStInA April 5, 2010 at 6:36 PM
Comel Darwisy..Dh pandai dh main cak lempong.. :)
Intan Intan April 6, 2010 at 7:30 AM
He he...okey apa kalo darwisy mintak adik kan kan...ekeke :D