Aku ada lesen bawak lori.. ko ada ke??

Ops..terlebey sudah..jangan percaya dengan statement palsu ku ini..Meh nak jawab cikit soklan yg diberi dari kak izan

Apakah anda mempunyai lesen memandu?
dah tentu la ada..B2 dan D lagi.. preng2..preng.. (bunyi moto tu) tp i bukan minah rempit ok!


Bilakah anda mengambil lesen memandu?
uish tak igt la pulak..rasanya tahun 2003 lepas SPM..

Berapa lamakah pengalaman memandu anda?
memang berpengalaman..hahahaha since i dapat lesen la..terus ngap kereta2 perebet sapu bawak kawan2 outing time belajar dulu..

Pengalaman pahit ketika memandu?
sangat pahit! pernah tereksiden..secara tak sengaja.masa tu kat Perangin Mall, Penang.Tengah syok2 cari lubang masuk parking tetiba ter...pap!!bila buka pintu kereta tak buka rupanya sudah kemek bahagian depan sampai ke pintu tak leh buka.

Pengalaman manis?
manis ke bawak kereta??tak de manisnya pon..kalo bawak sambil senyum mmg la nampak manis..haha

3 Tabiat ketika memandu?
1. betulkan side mirror (cam k.izan gak ler)
2. berangan sambil pk masa depan
3. ber'sms'.. sangat bahaya hokey!!

3 Pantang bila memandu?
1. tetiba muncul kereta menyelit di sebelah macam nak sondol2 sewaktu tgh bersesak dalam jam!
2. Orang tak prihatin kita dah bg signal dia tak nak bg laluan pulak!
3. tetiba org main celah je kat depan kereta bila kita tengah himpit dgn kereta lain dah la tak bg signal!


Sapa eh saya nak kasi ni.. ermm.. ok lah bagi pada mereka2 ini:
Ena 

Nota: Bila la aku nak amik lesen bawak moto besar pulak! teringin.. hehe



6 comments.. read them below or add one

Ena Ena April 28, 2010 at 12:15 PM
hoho..
bertambah la tag akak ..hihi..

nanti akak jawab yeh!..
Mama Hanim Mama Hanim April 28, 2010 at 12:30 PM
phewitttt.. kena tag lagi daaa..

tggu ye..
iz-AnN عبداللطيف iz-AnN عبداللطيف April 28, 2010 at 1:26 PM
hehehe...bila nak amik lesen bawak bulldozer ni...ekeke
Nana Nana April 28, 2010 at 1:35 PM
alamak ada homework hehe ok nanti kita wat
E'za a.k.a mama Luqman E'za a.k.a mama Luqman April 28, 2010 at 4:09 PM
amik lesen bawak bas yg selalu dok pusing2 dlm Putrajaya tu la pulak...hehe..senang nanti nak bawak rombongan cik Kiah melawat Putrajaya :D