Video Aksi Panas!!

Tajuk..memang melampau! hoho Sekarang ni macam2 kan kita dengar, gambar panas la, video aksi panas la macam2 lagi la yg berkaitan dengan benda2 lucah ni kan! tak da keja lain dah ke nak boleh dapatkan keuntungan?iskh..iskh..

Selalu sangat terima SMS mengarut2 ni.Nak suruh kita ON itu ini utk melayan benda2 yg diorang tawarkan.Kalo yg jenis melayan, pakai pulak prabayar (prepaid) jap je kredit dah kureng..Kalo yg guna pascabayar (bil) tgk2 kuar bil melambung..kalo melambung call mak ayah tak pe gak ni duk ON benda2 camtu..hehehe

Dunia sekarang dah semakin canggih bak kata semua berada di hujung jari!Taip @ klik ja zap terus sampai depan mata! Sekarang kalo tengok kat TV dah macam2 la iklan ON CINTA, ON KAWAN, yg tak tahan ON KENING pon ada!haha lawak betol!Kalo melalui SMS pulak ON VIDEO AKSI PANAS,VIDEO AKSI TERLARIS la, ON PANAS nasib baik bukan ONG KA TING! mau kena saman!

Agak2 ada ke yg jenis suka benda2 macam ni ek?buat habis kredit je!tengok ni me terima SMS malam tadi.

Abaikan jumlah SMS yg tak ter'delete tu'. :) 

Cuba baca ayat dia betol-betol!agak2 video apa?mesti benda panas(lucah) kan! kalo tak kenapa nak bezakan cara SMS lelaki dan perempuan!


Nota Ringkas : Selalu dapat SMS mengarut2 I terus delete je!


{ 11 comments.. read them below or add one }

deena awanis deena awanis March 26, 2010 at 8:37 AM
hehehe..sengal tol kan..on panas, on kening, on muka..MACAM2 ADE!!
mama tisya mama tisya March 26, 2010 at 9:08 AM
menyemak je kalo dpt msg2 camni kn
alynn malynna alynn malynna March 26, 2010 at 9:37 AM
sbnrnya..plik macam mane dorang boleh dpt nombor kite kan..kdg2 nombor yg kite dpt tu nombor maxis la..digi la...
Ena Ena March 26, 2010 at 11:03 AM
tu la.. akak pon naik meyampah dah ngan sms canie.. x de keje sgt ke dorg tu.. kasi la sms yg bermanfaat ker kan.. sure dapat pahale.. klu dah macam nie.. haru jadinya.. nasib baik x penah layan kan!.. tau nak untung aje dorg tu..
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy March 26, 2010 at 11:06 AM
mama tisya~mmg menyemak pon!

alynn malynna~tu la heran tau.pelik diorg sggp send sms ke ramai org semata2 nk cari untung!

Ena~ntah..hntr la kata hikmah ke, ayat2 peransang minda ke. ni benda2 lucah!
LiLy @ MumMyQiStInA LiLy @ MumMyQiStInA March 26, 2010 at 11:28 AM
Lily pon slalu gak dpt msg cam nih..kekadng geram gak..buat nyemak jer kan..Tp klu dpt trus delete jer..
@juera @juera March 26, 2010 at 12:02 PM
i pon sllu gak dpt msj2 cmni..penipu je kn..nk cr keuntungan dgn mdh jerk!jgn ingt kitorg terpedaya ok..ignore it!!
MiSz MaNja MiSz MaNja March 26, 2010 at 4:35 PM
selalu dapat macam ane diorg2 ni ley taw no kite ea? xsuke2
Atan Athen Atan Athen March 26, 2010 at 7:19 PM
jgn dilayan msg begini....kadang ad smpi yg kate menang hadiah la.....tp semua menipu
LIP (^_^) LIP (^_^) March 27, 2010 at 8:38 PM
salam..terus delete je..tak penting untuk dilihat if dapat msg jenis2 gini..salam ziarah..