Roti canai moden dan mee goreng mamak!

Baca tajuk dah tahu ni mesti cita pasal makan kan..ekeke Jumaat malam lagi dah request kt en. naman nak gi jln2 Jusco sbb ada sale..Iskh..iskh..pompuan kalo dh dgr sale, terus terketar nak p..ahaks

Pagi Sabtu ekon Jusco pon tak panas lagi kami dh sampai..ehehe.Jln2 shopping apa yg patut pastu tetiba perot terasa lapar padahal kt umah kami dah lantak 2pinggan nasi goreng..ekeke..Pastu terus gi cari makan.. Jom tgk apa kami makan

'
'
'
'
'
'
'

mee goreng mamak yg terbaru..sedap wooooooo... :p

Roti canai moden..tu sbb cm gini rupanya!!ekeke

Darwisy dah letih mengamuk tak mo duk dlm stroller dah akhirnya tolak stroller kosong

gambar mak ngan anak harus ada!ekeke

Nota ringkas: yg pernah makan mesti tahu apa nama sebenar makanan tu


5 comments.. read them below or add one

Nurul Farhanah Nurul Farhanah March 15, 2010 at 8:41 AM
vavvavavvava... jalan2 sopin & makan2.. best maaaa... akak malam td baru kuar tgk dunia.. ececechh.. tgk donia la sgt dah memalam.. nampak lampu jer la kan!.. hikss!
akak x penah rase lg menu2 tu fiza.. hu3x..
LYaFRINA LYaFRINA March 15, 2010 at 8:43 AM
errmmmm..
nmpk cam best...
& sedap..
Intan Intan March 15, 2010 at 9:57 AM
Yummy!!!

K.intan pon br sat nie mkn roti canai for breakfast :)
Nana Nana March 15, 2010 at 11:20 AM
bukan ke itu spageti & pizza?kekeke
LiLy @ MumMyQiStInA LiLy @ MumMyQiStInA March 15, 2010 at 4:15 PM
salam kenal..

Itu pizza & spageti kan.. :)