papa borek anak rintik

Adakah Darwisy akan mengikut jejak langkah papanya yang suka bermain bola dan menonton bola??

Jom kita saksikan latihan bola antara Darwisy dan papanya!

posing dulu ye..

kemudian stretching bagi otot tegang..

ok...letakkan kaki atas bola..


go!!!




nak jadi keeper ke??

ni bukan bola la sayang..hehe

Nanti bolehla beli baju Man United 3 helai ye papa! hehe..seronok la tu dh ada geng bola dalam rumah..hoho



4 comments.. read them below or add one

Ena Ena March 4, 2010 at 9:39 AM
Alahai Darwisy.. sgt comel lah sayang dengan aksi cm tu.. seronok lah papa nyer yeh!.. ade geng dah tu.. haa.. mama nyer mcm maner pulak!!.
deena awanis deena awanis March 4, 2010 at 10:22 AM
wah3..si tecik ni dah pandai main futbol ye..mau jadik owen jr. ke???
;-)
Atan Athen Atan Athen March 4, 2010 at 11:33 AM
ad bakat.....darwisy kene training kuat sket ye....coach....tegas skit taw....hahahaha
Nana Nana March 4, 2010 at 11:49 AM
hik2 alah tiutnye kaki kecik dia tu