Kalo hati, mulut, perot dah suka, takkan berpaling pada yg lain!

hoho.cita pasal selera mulut ye. Pagi kelmarin ke HPA Bangi cam biasa la keja kami berdua tiap2 minggu asyik ke Bangi je! Almaklumlah kt Putrajaya bukan semua benda ada!;0

Ada hajat lebih besar sebenarnya ke HPA tu selain membeli stok..Moga ada rzeki lebih utk kami dalam mencapai hajat tu! aminn.. akan me story kan disini kalo kami berdua berjaya mencapai cita-cita tu nanti! tungguuuu!!

Ok, hajat kecik hanyalah membeli keperluan makan minum cikit di HPA tu.Barang utama adalah stok Radix!! Selalu beli dalam bentuk bungkusan, kali ni beli dalam bentuk papan pulak!Dah macam kt warung pulak ye!haha

Ni tak tahu la tahan berapa lama!Ada 80 sachet semuanya!

ok, nak secawan? 1 hinggit saja! ehehe

Ini bukan ketagih ye kawan2!serius!memang sodap! masalah sembelit pon dapat diatasi! haha:)

Hati Berkata :Kalo tercapai cita2 kami tu, InsyaAllah akan dianjurkan contest gabungan Mrs F!za dan Naman sempena ulangtahun blog kami yg pertama bulan 5 nanti!! ;D Nantikan!!



{ 10 comments.. read them below or add one }

Ena Ena March 29, 2010 at 12:26 PM
owyh..camtu rupenyer..
tingat kat adik akak yg amik radix nie dengan cara x berapa betul.. minum kopi tp x cover balik ngan air masak.. sudahnyer tiba2 pengsan..cdoktor sahkan jantungnya lemah rupa2nye sbb minum kopi radix kuat sgt tp tak minum air putih..
minum apa2 jenis kopi pun kene minum air putih balik kan!..

yg pasti kopi ni memg sedap..
Nana Nana March 29, 2010 at 1:02 PM
wah nk wat kontest ek kita pun nk wat giveaway bulan depan sempena bezday damia
Mama Hanim Mama Hanim March 29, 2010 at 1:07 PM
Radix kt sp ni pn meriah gak.. mmg org ramai je slalu..
LiLy @ MumMyQiStInA LiLy @ MumMyQiStInA March 29, 2010 at 2:20 PM
X pernah minum lg Radix ni..
Sedap erkk?
Nk kena cuba gak lah ni..
rose --{@ ibuRafiq @}-- rose --{@ ibuRafiq @}-- March 29, 2010 at 4:00 PM
mai scawan..(kene sebut betul2..slang mat salleh) agagagaga
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy March 29, 2010 at 4:10 PM
Ena~ aah radix mmg buat bagi dahaga, pastu akan membuatkan kita rasa nak minum air je..ada kelebihan dia..

nana~aah gabungan selebret kitorg punya blog..hehe

mama hanim~mmg kaw! tp kena wat cawan bkn gelas..

LiLy @ MumMyQiStInA~bg fiza sedap.. mcm jauh lbih sedap dr neskepe!

rose --{@ ibuRafiq @}-- ~betol2..hehehe
Izan Ishak Izan Ishak March 29, 2010 at 8:18 PM
radix mmg jadi pilihan kami juga...:)
Nana Nana March 29, 2010 at 8:45 PM
sedap ek?nanti bole try la HPA depan opis je tp xpenah pon bli heheh
time nyusukan damia masa bb dulu mmg xmnm kopi or nescafe sebab org ckp xelok.skang ni xpela..damia pun jarang bfeed malam aje
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy March 29, 2010 at 9:06 PM
Izan Ishak ~hehehe

Nana~ok la xde kafein pon..seswai utk ibu menyusu.. kuatkan tenaga..
Ena Ena March 30, 2010 at 11:02 AM
maner red carpet mu iuw fiza.. hohohh..