hari yg ditunggu-tunggu!!

Salam semua! Hari ni mesti org pergi kerja dgn riang hati, bwk keta pon sengih sorang2, senyum sampai ke telinga!:D sbb semua dah lama tunggu hari ni.. Setelah sebulan setengah menunggu gaji!haha. sangat kering bila gaji bulan seberikutnya mengambil masa sebulan setengah! ngeh..ngeh..

Kalo yg dah kawin ni tentu boleh lagi makan nasi lauk tulang buat sup!kalo yg bujang tu dah tentu makan megi!(sedap apa megi goreng)hehe..bukan makan pasir pon kan!masih ada rezeki tu.

Pada masa ni kalau pegi bank macam kat bawah ni la kan orang beratur??huhu


Hati Berkata ; Shopping, shopping jugak. Jangan lupa menabung;)



{ 9 comments.. read them below or add one }

Izan Ishak Izan Ishak March 25, 2010 at 7:21 AM
gaji=shopping...seronok tu fiza!
rose --{@ ibuRafiq @}-- rose --{@ ibuRafiq @}-- March 25, 2010 at 9:56 AM
yees....ari ditungguuuuuu...

mesin atm..tunggu daku..wakakkaka
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy March 25, 2010 at 9:57 AM
rose --{@ ibuRafiq @}--~cpt2.. mesin atm dah bentang red carpet!:D
Intan Intan March 25, 2010 at 10:11 AM
Mmg hari yg di nanti-nantikan oleh semua...housewife pon dpt gaji gaks tau :D

Sopping!
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy March 25, 2010 at 10:12 AM
Intan~hehehe.. itu dah tentu la! k.intan la housewife plg bahgia arini! hehe.. nak soping apa tu?ekeke
Nana Nana March 25, 2010 at 10:38 AM
selamat menerima gaji utk org2 gomen, tak lupe utk husband saya yg jauh dimata...hahah mcm ucapan dlm radio je...en.somi pg2 call ckp dah dah masuk, ceh itu je nak cakap??saje bikin ati panas...ekekek xpe esk kita gaji..siap2 ada increment lg nk blagak plak ngan en.somi kakakka
MrS. F!zA@Mama Darwisy MrS. F!zA@Mama Darwisy March 25, 2010 at 10:42 AM
nana~sebenarnya en somi ada hajat tu..tp dia xnk ckp kot..ekeke..
amboi ada niat dah nk berlagak ngn en.somi.. boleyla belikan en.somi apa2.hehe
MiSz MaNja MiSz MaNja March 26, 2010 at 4:39 PM
huhuh.. xmo la makan megi.. ta sedap pun kfiza loya tekak lagi ada (upss.. bukan pregnancy sign) hehehe...