Dia tunangan orang..

Sapa kah tunangan org tu?uhuk.. yg pasti bkn me lor..
makcik ku @ sepupu mak sudah bertunang pd cuti CNY baru ni di kpg..Salah 1 sbb kami pulang ke kpg meredah PLUS yg dipenuhi makhluk2 berenjin yg berpusu2 plg ke kpg halaman..hoho

Sangat geram dan marah time tu bila kereta di atas highway PLUS yg gah tu spt. tidak bergerak seolah2 sdg beratur utk membeli secawan mcflurry..uhuk.. dah lama xmkn terasa mcm mengidam plk

alamak!sudah melalut plk..sbnrnya nak cerita ttg mak sedara yg tlh pon menjadi tunangan org..maaf ye Ja publish gambaq hang bertunang
Masa me tgk dia pakai baju pink.. aduh!terus bersuara "B, kalo tak dulu dah pakai kaler pink masa bertunang.."
tapi dah xbertunang terus lgsg nikah n kawen sajo..huhuhu xde rejeki pakai persalinan kaler pink..ekeke..

jom me perkenalkan makcik @ sepupu kpd mak



gambar ibu dan anak harus ado...hehe

best plk tgk saat2 disarungkan cincin tunang

amboi hang sonok na jd tunang org


chewahhhhhh senyum lps dpt cincin..ekeke


macam tgh dgr lafaz nikah plk kusyuk betol..hahaha

Nota hati: cubaan pertama sesi indoor.. perlukah speedlite????



3 comments.. read them below or add one

Aleyn Aleyn February 19, 2010 at 9:03 AM
Selamat menempuh alam pertunangan!!

Saya dulu bertunang sebelum maghrib, nikah lepas Isyak....sekejap jer rasa diri ini tunangan orang...heheh
firahadifa firahadifa February 19, 2010 at 9:08 AM
u know .. my friend pon nama dia Fiza.. and anak lelaki dia pon nama Darwisy...

what a coincidence!
Ena Ena February 19, 2010 at 10:33 AM
Fiza,

x bertunang pon x per fiza, yg penting akad nikah.. itu yg wajib kan!.. bab2 persalinan tu pulak.. pas kawen cam sekarang pon masih boleh amik gambar persalinan kan!.. skrg nie mcm2 ader kan fiza..

btw selamat bertunang wat mak sedara fiza tu yer.. :)