rasa pitam dan nak termuntah..

Hari ni sgtla tak larat nak buat apa pon..even gi keja..hanya terlantar bersama Darwisy.sgt lemah longlai tak tau kenapa.mungkin tak cukup rehat melayan ragam darwisy yg bertukar-tukar..kejap ok kejap tak ok.. layan jela dah budak namanya..

Tapi, rasa pitam dan nak termuntah bukan bererti me pregnant!!hoho masih dalam berpantang..ahaks..gila punya lama pantang!!hoho.tp sakit2 dlm perut??disebabkan rahim yg tak kuat lg ke??

Darwisy pulak asyik merap nak suh bg perhatian sejak akhir ni..agaknya dah pandai kot rasa bosan main sorg2..tapi tolongla jgn merap kt mama ni.. uwaaaaaa 

Sampai disini dulu.nak pitam rasa pandang skrin ni lama-lama

terkini Darwisy


nota hati: lambatnya nk tunggu kul 6 ptg baru naman habis aktiviti di sekolah..kul bapa nk sampai rumah?????


{ 11 comments.. read them below or add one }

Ena Ena February 25, 2010 at 3:52 PM
alahai.. baru ingat nak ngusik td.. skli fiza dah tulis siap2.. eheheh..

biase la bebudak zaman skrg.. huhhh!! memg memenatkan.. akak sampai la nie x larat dah nak rasernyer.. plan nak tambah pon x terdaye rasenyer.. nanti2 la dulu kan fiza.. hu3x..
rose --{@ ibuRafiq @}-- rose --{@ ibuRafiq @}-- February 25, 2010 at 4:43 PM
oo..ingat pegnent..:-)

cutenye gambar darwisy tu..i like..:-)
MUNIRA AZME MUNIRA AZME February 25, 2010 at 4:51 PM
better jumpa doc... takut masalah tekanan darah... Mama Darwisy mesti kena sihat..kesian darwisy nanti ^_^
GET WELL SOON
Izan Ishak Izan Ishak February 25, 2010 at 10:04 PM
kesian kat mama darwisy... yup better jumpa dr aje...
darwisy mesti dah pndai nak mama ada je sblh main2 ngan dia ni...
MrS. F!zA@MaMa DaRwiSy MrS. F!zA@MaMa DaRwiSy February 25, 2010 at 10:42 PM
Ena~ok la tu kak dh ada spsg..biasanya yg belom dpt spsg ni pasti nk berusaha lg..hehe..

tp xmo la skrg..pantang lg ni..huhu

rose --{@ ibuRafiq @}--~belom smpai masa lg tu..jauh lg..hehehehe

MUNIRA AZME~TQ.. dh jmpa ritu tpok je doc ckp..tu yg pelik...

Izan Ishak~tu la..bosan kot..tggl jp je nangis..mcm dh tahu je..penat mmg penat..
syafawani syafawani February 26, 2010 at 12:02 AM
pegi check eh..kang melarat..kalu check at least berjaga2 keh:)
admin admin February 26, 2010 at 8:43 AM
possible darwish nak dapat adik la tu kot.. gi check.. haha
Hasnor Hasnor February 26, 2010 at 8:47 AM
alaaa..siannya...takpe2...take care..biase laa, bb kecik, tiap2 bulan berubah2 perangai dia..drpd tido lena, jd x leh tido, mmg STRESS :( kan?
haihh.. x pe..jgn buat keje kuat2 dulu laa kalau sakit..

take a good care..
ambik cuti, antar darwisy day care sehari ke..
ok?

take care
Hasnor Hasnor February 26, 2010 at 8:48 AM
oppss..sgt meletop keh gmbr darwisy tuh... ;)
nba-Nur nba-Nur February 26, 2010 at 12:16 PM
Salam.. Biasa la awal2 tahun ni sarat dengan aktiviti sek eg sukan dll... Comelnya Darwish.. persis mama dia..
Atan Athen Atan Athen February 26, 2010 at 2:03 PM
walaupun i x suke bdk2....tp darwisy tu cute