pertama kali makan ini...


iskh..iskh..tak kan la selama wujud mcflurry ni baru sekali cuba..hoho..baru pertama kali dpt mkn lepas berpantang la..ni akibat terjah alamanda pastu ternampak kiosk mcd yg menjual mcflurry..ahaks..terus request nk mkn jgk2..ekeke

ekceli, me dah lama berpantang ngan makanan berais ni..akhirnya meletopssss jgk semalam..mkn sikit2 je tak da la terus ngap tanpa henti w/p mcflurry ni peberet me sejak zaman berzaman..ecehhhh mcm la dah hidup berzaman..hehehe..

terseksa jiwa terseksa setiap kali tgk org minum minuman berais..huhu nikmatnya di musim panas ni kalo dapat..huhu..oleh itu, atas sbb kukuh utk menjaga kesihatan, keinginan utk mencuba minuman berais terpaksa di tangguhkan dulu...boleh ke bertahan lama tapi pantang lain boleh..hehe


nota hati: belom mahu mencuba minuman berais...pantang selagi boleh..ekeke




3 comments.. read them below or add one

syafawani syafawani February 27, 2010 at 12:55 PM
waaa...hebat la sis..hehe..bole tahan eh:)cannot go..aha
Ena Ena February 27, 2010 at 1:30 PM
Bagus la camtu fiza.. pertahankan selagi boleh tau.. ehehehhe.. akak dulu lamer gak bertahan x minum asi bagai tu..
mama tisya mama tisya February 27, 2010 at 3:41 PM
akk pantang ais selama 100 hari time pantang dlu..awl2 tu mmg rs nk sgt bila nmpk ais tp demi breastfeed akk kuatkn semangat..alhamdulillah berjaya pantang ais smp 100 hari

mc flurry mmg sodap tp skarng dh makin kecik bekas ye compare dlu2 kn...nk2 cuaca skarng pns mmg best dpt yg sejuk2...ehehhehehe