Ke Bangi Mencari Kopi Itam

Lokasi : Bangi Kopitiam, Paris Bangi la..mana lagi kan

Hari ini tiba-tiba je rasa nak makan roti canai..Pagi-pagi lagi dah kuar, almaklumlah hari ni cuti..hoho

Tapi masa dalam kereta tetiba terasa nak berkopitiam pulak..jadi melencong la pulak ke Bangi ..huhu







nasi lemak RM 7.50 yang rasanya macam nasi lemak 3 ringgit je...hehe



Kesian Darwisy..hisap jari terliur tengok mama & papanya makan..Takpe, nanti zat tu turun ke Darwisy jugak..hehe



Bergilir-gilir lah jaga si kecik ni..hehe..



Kesimpulannya..Baik makan nasi lemak kat Presint 8 yang lagi sedap dan jauh lagi murah..haha




Nota hati: Dah lama tak snap gambar pakai henset Cokia N79 tu..


4 comments.. read them below or add one

Ena Ena February 19, 2010 at 4:19 PM
tul tu fiza, kdg makan kat tempat2 glemer nie.. mahal jer lebey.. tp rase.. memg hampehhh!!
MrS. F!zA@MaMa DaRwiSy MrS. F!zA@MaMa DaRwiSy February 19, 2010 at 4:43 PM
ena~tu pon saja gi..kononnya nk try..t xtahu plk dgr org cita je..
tp kan..taste org kpg ni mmg xseswai la tmpt tu utk mkn..hehe
E.L.I.Z.A E.L.I.Z.A February 21, 2010 at 1:42 PM
wahhh nape x ajak?? tempat fav k.eli tuu..k.eli suka bfast kt situ...tp k.eli xmkn nasi lemak.k.eli suka sandwish je pagi2 hehehe
MrS. F!zA@MaMa DaRwiSy MrS. F!zA@MaMa DaRwiSy February 21, 2010 at 2:04 PM
E.L.I.Z.A ~roti die mmg sedap kan..
tp nasi lemak die fail cikit.. xkenye sapa ke pete pon k.eli..hehe