Sepetang bersama Nenda.. ahaks

Salam 1 Malaysia.. echewahhhh dah macam berita TV pulak..
Dah lama tak hapdet blog ni..rupanya dah 1minggu lor..

CNY baru ni me balik kpg terchenta nun jauh di utara..
macamla jauh sgt
sampai2 kpg je turun kereta, Darwisy terus disambar nenda nya..haha

Selama 4 hari berada di kpg, Darwisy mmg la didukung kesana kemari melihat ayam, kucing di halaman rumah
hmmm..kalo di putrajaya??sapa nak dukung??omak eh sibuk nk membuat keja..terlentang sajala Darwisy..

Malas cita panjang pagi2 ni masih dalam mood cuti  
almaklumlah suami bercuti isteri bekerja
Nak buat macam mana kalo cutinya tak sama..hoho

ok, jom tengok saja aksi Darwisy bersama nendanya..


amboi suka la ek kalo org pegang
 

tgk tu ngantuk pon sggp bertahan kalo sonok didukung


kejap suka kejap menangis..skrg musim panas asyik meragam la


macam sama je wajah Darwisy dgn nendanya..ahaks

tak suruh pon pandai posing 2 org ni..hoho



chewahhh...sorg pandang sana sorg pandang sini..ekeke


sekian utk kali ni, tunggu utk next entri..


5 comments.. read them below or add one

Ena Ena February 18, 2010 at 10:53 AM
sonoknyer darwisy balik kampung.. pastu di manja2 oleh atok & nenek dier.. kemain lg e darwisy.. :P
Hasnor Hasnor February 18, 2010 at 11:21 AM
amboiii..suka darwisy ekk blk kampung jumpa atuk + nenek! ;)

bestnyaaa...cucu kesayangan ekk.. :) hehe
mmg jauh la dear utara nun..hehe..x cranky si darwisy dlm keta?
MrS. F!zA@MaMa DaRwiSy MrS. F!zA@MaMa DaRwiSy February 18, 2010 at 11:28 AM
Ena~suke sbb ade org asik dukung main dgn die..
omak bapak ni malas ajar berdukung je..hehe

Hasnor~bkn atok nenek, tp nenek darwisy tp atok fiza la.. kira cicit la.. atok n opah darwisy @ mak fiza di putrajaya ni je.. huhu

mak ai mana xcranky, koki, kiki suma ade..dgn jalan jam!!!!!!!!sgt geram!hehe
Nana Nana February 18, 2010 at 12:12 PM
berkerut2 kening darwisy hehe nape pening fikir masalah negara ke
MrS. F!zA@MaMa DaRwiSy MrS. F!zA@MaMa DaRwiSy February 18, 2010 at 12:16 PM
Nana~die mmg kdg2 tu berkerut2 pk ape ntah..kdg tu gelak je..haha