Berjalan-jalan mencari prosperity..uhuk

Ini cerita sabtu.. sebenarnya last weekend sudah ke IKANO atas sbb2 tertentu.Igtkan yg tu kali pertama n terakhir dalam tahun bulan ini ke sana

Tapi, nak dijadikan cerita 2 hati dirumah ni meronta2 utk kesana lg..ekeke..adakah ke sana hanya utk mencari prosperity burger??macam la tak da kt putrajaya.. :p

Jom tgk sebelom dan selepas semasa kejadian di hari sabtu.Me pon tak tahu pic mana yg sebelom dan selepas itu..tepuk bantal letak kepala anda..haha


OH!!merahnye makngah!!














nota hati: me sangat selekeh tak bermaya pucat lesi muka


5 comments.. read them below or add one

mama tisya mama tisya February 1, 2010 at 10:22 AM
wah darwisy jln2 ikano ye...suka tgk gmbr fiza..comel je
rose --{@ ibuRafiq @}-- rose --{@ ibuRafiq @}-- February 1, 2010 at 10:46 AM
salam singgah..

lawa2 la gambar..:-)
geram tgk ur son gigit2 jari..mcm mama dia la muka dia..:-)
Ena Ena February 1, 2010 at 11:07 AM
Ohooo.. Prosperity.. nasib baik dah makan.. heh3x..
Molattnyer si Darwisy yu.. tp naper cam layu jer.. ngantuk ker? Mama suh posing gak ekk?heh3x..
Intan Intan February 2, 2010 at 7:59 AM
Mama cute anak pon comel :) He he...darwisy suke berkerut, sama lah peel nya ngan arissa!
♫♪ Shahida ♫♪ ♫♪ Shahida ♫♪ February 2, 2010 at 8:32 AM
slm..dh lama xsinggah umah awk...dh bsr rupanya anak ye...eeee