Gila Gambar..hoho

Tajuk..iskhhh..iskhh...iskh..

Aktiviti hari ni: mengisi perut dengan nasi ayam Rasamas
Lokasi : Alamanda je..
Waktu : Tak ingat..huhu

Me ngan naman skang dah jatuh hati pada rasamas..Taste orang kampung gitu..huhu

Sebelum bergerak..berpoyo-poyoan di depan kamera dulu kat umah..







Darwisy hari ni tak mau senyum dan pandang kamera pulak..ngantuk kot..

***********

Bila perut dah berbunyi...terjah rasamas itu..apa lagi











***********
Dah kenyang perut boleh la sambung sesi berpoyo di Alamanda..hehe










{ 7 comments.. read them below or add one }

E.L.I.Z.A E.L.I.Z.A January 2, 2010 at 11:11 PM
yeay...esok dpt gak jumpa darwisy ni..harap k.eli x bgn lambat la ye :P
~aSHa~ ~aSHa~ January 2, 2010 at 11:45 PM
rindunye kat alamanda ...uhuhuhu'

hepi new year...
deena awanis deena awanis January 3, 2010 at 6:43 PM
darwisy jeles mama ngan papa makan x ajak dia tu..huhu
Ena Ena January 4, 2010 at 12:11 PM
comey nyer Darwisy tu.. :)
lapar la fieza tengok nasi ayam tu.. adeiiiyh!
yantie yantie January 4, 2010 at 2:49 PM
waah! slim betul lepas bersalin..=)
Raisah @ echah Raisah @ echah January 4, 2010 at 4:19 PM
waaaaahhhhh lawa2 nyer gambar! darwish sgt mcm papa die. tapi tatau la bile dah besar ye tak.... bulat betul mata dia!
ross ross January 18, 2010 at 11:00 AM
darwisy ngantuk ke tu..suma gambar dia tgh kerut dahi...sian dia tunggu mama n papa dia posing..hihihi...xpe anyway darwisy tatap comei...kis skit..mmuuahh..