Tak sia-sia simpan kasut terburai!

Aduiii..on9 pakai GPRS je..

Entri-entri contest akan aku terjah selepas balik ke Putrajaya ye

Alhamdulillah..Tak sia-sia aku kumpul kasut termasuklah kasut yang dah tak boleh pakai ...

Ini kerana koleksi-koleksi itu telah memenangi contest yang dianjurkan oleh http://myziemah.blogspot.com/
hohoho

Sayang woo nak buang w/p dah lingkup..hihihihi



hadiahnya bakal menambahkan koleksi bodyshop ku itu..hehe


6 comments.. read them below or add one

ArELeEz ArELeEz November 23, 2009 at 1:23 PM
leez dah buang la.. hu3.. rugi2.. pasni, xmo buang dah! chaiyok!
Zimah's Depart Zimah's Depart November 23, 2009 at 1:47 PM
tahniah..
nnti kita jmpe ek..
akak bg hadiah by hand terus..senang sket..memandangkan kita ddk setempat..P18 lagi tu..
E.L.I.Z.A E.L.I.Z.A November 23, 2009 at 11:12 PM
syoknya! tahniah...k.eli pun buang gak kasut yg tak pakai..xde tempat nk simpan huhuhu..nk kena buat mcm erra tu baru best nk simpan kasut kekekek
Ena Ena November 26, 2009 at 12:59 PM
Wahhh.. fieza menang yehhh.. bestnyer... Tahniah yer Fieza.. A'a.. x sia2 simpan koleksi kasut2 ti ye.. Tp nampak cam elok je lg kasut2 tu kan.. memang patut pun fiza simpan..

K.. Salam AidilAdha yer Fieza.. :)
nn nn December 4, 2009 at 8:07 PM
wuhuu. suka bodyshop ke? hehe. best3 :)