BF leh kurangkan berat badan??

sapa leh jwp??betolke BF leh kurangkan berat badan eh?minggu ke2 lepas bersalin berat badan dah kembali ke berat asal, minggu ke3 berat badan dah turun melebihi berat asal??cane tu??riso den.. dah macam jerangkung je muka ni..mungkin muka sbb xcukup tido, tapi badan??xmola kurus sangat.. muka kita ni kalo kurus sangat dah macam dimakan usia...muahahahaha...

cane nak wat ek??nak kata tak makan, makan dah macam orang tak berpantang..kih3x..kurus sangat maa.. baju2 raya yang dibeli siap2 masa nak raya puasa ritu plannya untuk dipakai masa raya haji tapi macam dah jadi tersalah size...oh tidak!macam baju pinjam pulak..tak boleh jadi ni kene berusaha untuk tambahkan sikit berat badan takut eh kalo nampak cam tengkorak pulak kalo muka ni cengkung...

p/s: tapi bagus jugak tak payah bersusah2 pergi jog ke slimworld ke untuk kuruskan badan balik selepas bersalin... :p


fesyen rambut asli xperlu dibuat2 menggunakan jari atau minyak rambut.. :p
(dh macam rambut beckham je)


{ 9 comments.. read them below or add one }

Ena Ena November 9, 2009 at 12:45 PM
Salam..

Ader org nak kurus x yah diet bagai tp berat turun x terduga..tp org yah bersusah payah nak kurus..skit jekk turun or x turun langung dan mungkin lg naik..yer x? ehheee..
Perasan x lau namenyer baby wat la rambut camner punn tetap comel kan!! cute jekk dipandang.. :)
honeylanz honeylanz November 10, 2009 at 10:08 AM
salam kenal

betul kut BF leh dapatkan berat badan ideal. tp in mycase lps stop BF..badan ni naik mcm di pam².. now masih x slim melim..heheheh
MrS. F!zA MrS. F!zA November 10, 2009 at 1:19 PM
Ena~xtahu jgk ni...kalo tiba lps pantang naik mendadak...sy ni cpt memesar...hikhik

honeyland~tp btol la dr pengalaman org kalo stop BF leh naik badan..
mamaaerish : mamaaerish : November 10, 2009 at 1:30 PM
mmmmm... rasanyer betul sbb... lps pntg jer bdn i turun berat asal.... hb kata cantek (weeee hik2).... bdn lmbt nak naik sbb camana byk mkn pn... sumer jadik susu.. aerish mmg kuat nyot2... sampai skarang camtuh (10 bln dh dier)..... alhamdulillah la... mungkin genetik jugak kot... pe2 pn... u dh cumil.... :)....
MrS. F!zA MrS. F!zA November 10, 2009 at 1:41 PM
mamaerish~aerish kuat nyot2 eh patutla tembam n bolat...geram tgK!xsbr nk tgu darwisy jd cam aerish..okla tu...dpt pujian lg dr mr hubby..hehe...
MrS. F!zA MrS. F!zA November 10, 2009 at 1:41 PM
mamaerish~aerish kuat nyot2 eh patutla tembam n bolat...geram tgK!xsbr nk tgu darwisy jd cam aerish..okla tu...dpt pujian lg dr mr hubby..hehe...
atty's atty's November 11, 2009 at 12:04 PM
ramai org cakap camtu ..bf leh kuruskan badan..
MrS. F!zA MrS. F!zA November 11, 2009 at 12:10 PM
atty's~syiok kan...xpyh berdiet bagai.. tp kene makan byk takut terlebih kurus..huhu