our lil prince...

Salam..nama saya Wan ________ ________ Bin Wan _______


<
saya suka sangat duduk mcm ni..kalau saya nangis letak la mcm ni

 

 
dua-dua opah saya cakap gambar saya yang ni tak mcm gambar budak usia 2 hari pun..hehe..saya suka gmbr saya diambil

 
apa la papa ni...org menguap pun dia 'snap'..


 

 
belon ni kawan opis mama yg bagi..mekacih aunties

 
bestnya tido atas 'babycot' putih ni..

 
sonok pulak diorg ni duk 'usha-usha' saya tido..comey ke??


 
kdg2 gambar papa ambil blur je..xpela..papa kan baru belajar.. :)



setakat ni dulu cerita saya..nanti kita sambung ya...Terima Kasih



{ 10 comments.. read them below or add one }

MRS. K MRS. K October 20, 2009 at 10:27 AM
ape la papa die ni.. menguap cepat2 la tutup mulut...

camne fiza? bahagia tak jadi ibu?
E.L.I.Z.A E.L.I.Z.A October 20, 2009 at 11:46 AM
ya ampun..comei nya budak kecik niiii.....cepat la bagi nama..senang auntie nk panggil dia hehhe
Raisah @ echah Raisah @ echah October 20, 2009 at 12:10 PM
tahniah fiza n naman..
nanti baby Wan________bin wan Rizalman ni buleh la kawan ngn Rayyan..hehe. bgus baby kecik ajar tdo kat cot terus..nanti jd cam Rayyan, nak tido peluk2 ngn mummy daddy je..kalu tak, nangis. cot beli, tak berguna pun. hehe. nnt fiza leh join The Photomama...
MrS. F!zA MrS. F!zA October 20, 2009 at 12:55 PM
MRS. K ~ papa dia ckp bkn sng nk amik masa menguap..tu yg snap cpt2..

absolutely bahagia sesangat..:)


E.L.I.Z.A~ tu la k.eli..dh ada, tp nk pikir2 lagi..takpe ..masa pnjg lagi..hehe


Raisah @ echah ~ nama naman salah tu..hehe

tu la..kalau boleh xnk ajar buai ngan riba sgt kan??
ross ross October 20, 2009 at 3:25 PM
f'za.macam panjang jer nama si comel tu?dah ada ke?habaq mai laa...
ross ross October 20, 2009 at 3:25 PM
f'za.macam panjang jer nama si comel tu?dah ada ke?habaq mai laa...
Intan Intan October 20, 2009 at 5:09 PM
Ha ha...so cute nya ur baby boy fiza! Tahniah once again ye dear :)

Oooo nampaknya ada orang dah jadi "hantu kamera" nampak skrg nie...dok snap sana snap sini...ekeke.

Happy kan fiza bila ada anak nie...selamat berpantang!
mrstuah mrstuah October 21, 2009 at 12:51 AM
tahniah...come ar baby..tak cam baby baru lahir ar muke dier..
ArELeEz ArELeEz October 21, 2009 at 11:51 AM
alaalaa.. comeynyeeee lah haii..
.. faizuRa .. .. faizuRa .. October 22, 2009 at 8:41 PM
tahniah fiza..
comey baby..
mcm mam n papa dier..heheh