ONLINE CONTEST~SENYUMAN CERIA SI COMEL.

Nak masuk ke tak..nk masuk ke tak..Masuk je la..Bukan kena byr pon kansss!!!huhu

Berbaloi-baloi kalau menang contest oleh 'smileykidz'  ni..hehehe..Tapi kalau tak menang pon berbaloi gak..hehe

Kalau nak tau mengenai lebih lanjut mengenai contest ini sila ke sini

Darwisy mmg suka senyum..orang- orang tua cakap kalau baby senyum tu 'abg/kakak'(uri) sedang bermain dengannya..hoho..betul ke??

Tapi nak 'snap' gambar Darwisy senyum memang susah la..Takkan nak pegang kamera je 24 jam tunggu dia senyum kan?? Jadi gambar2 ni je la yang sempat diambil.. :)

Yang ni diambil pada usia 9hari

<
nampak mcm gelak..padahal senyum je

2 yang dibawah ni pulak masa umur 11 hari




yang ni gambar senyum malu-malu gitu



WAN ANIQ DARWISY
masa entri ini ditulis umurnya 15 HARI

update by
naman

bp:

4 comments.. read them below or add one

CikMin CikMin October 29, 2009 at 9:28 PM
wah fiza..rasanya kan..baby fiza ni jadi peserta paling muda la jwbnya..gud luck ye..
Aimi Liyana Aimi Liyana November 1, 2009 at 7:49 PM
eiii, kita suka gilerrrr dgn kanak kanak especially baby :)
~nannoor ~nannoor November 2, 2009 at 1:45 AM
Salam Ziarah dari SMILEYKIDZ

Terima kasih kerana meneyertai ONLINE CONTEST~SENYUMAN CERIA SI COMEL.

Entry anda telah di review.

Good Luck!!
:)

~nannoor
SMILEYKIDZ photography