Kenduri vs melawat tapak banglo mak

Tajuk dah macam gah la sangat kan macam dah kaya raya sangat cakap pasal banglo...hoho
Raya ke5, yang tinggal kat kpg. hanya familyku sajo.. Kebetulan ada kenduri kawin member skool dulu..harus pergi sbb nak makan sangat nasi kenduri.. ngeh..ngeh..






dibelakang adalah kawan2 sekolah aku, dan disebelah tu adik aku yg bongsu.









Afta makan kenduri, harusla pergi melawat tapak banglo mak yang tak jadi pulak katanya nak bina mahligai indah kat tanah tu atas sbb2 yang sangat kukuh.. Jadi harapan tinggal harapan tanah tu akan dipenuhi tanaman yang boleh mendatangkan hasil... InsyaAllah..





anak buahku yg ke3, asik berputing je...


aktiviti melawat tanah oleh mak, ayah, atok n wan


kak zura, asben n anak2 dia









anak buah yg dikatakan memiliki rupa paras seperti "mak uda" yang comel sewaktu kecil.. aku la tu.. hoho




anak buah yang sulong Auni faqihah sedang mengelecek bola.. muahahahahaha... gaya je..







3 comments.. read them below or add one

E.L.I.Z.A E.L.I.Z.A September 30, 2009 at 7:59 PM
ooo mcm tu..
k.eli pun dh x saba nk mkn nasi myk ni..
atty's atty's October 1, 2009 at 2:27 PM
berseri2 ibu mengandung nieh ..
MrS. F!zA MrS. F!zA October 2, 2009 at 10:18 AM
E.L.I.Z.A~arini dptla mkn nasi myk ek...

atty's~hlg seri dh ni... muka dh sembab..kaki dh mcm kaki ape je...hoho