sama ker??

'Ni cik abang ker? Ingatkan adik beradik korang berdua ni.'

'Eh..Muka ko ngan naman lebih kurang la'

Tu adalah antara dialog2 yang menunjukkan 'keseirasan' wajah kami..
Sebenarnya kitorang selalu gak tengok gambar2 berdua..Pastu tertanya-tanya..

'Eh..kat mana yang sama b?'

'Ntahla..kat mata je kot..Tak pun hidung sama kemek'(haha..naman buat lawak)

Jadi dah alang-alang ada contest cenggini yang dianjurkan oleh miezaniera ,terjah je la..Sebab upload gambar je..

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai contest ni sila ke sini

Disebabkan tiada syarat yang menetapkan hanya satu gambar sahaja diupload..Jadi aku pun upload je la 6 kpg gambar..Sebab kitorang sendiri pun 'fening' nak pilih yg mana..jangan marah ye tuan rumah..eh tuan punya contest kalau ia menyusahkan..huhu

pasangan : naman & fiza










{ 14 comments.. read them below or add one }

Naz Naz August 27, 2009 at 9:10 AM
memang nampak sama... sama tang mata...
.. faizuRa .. .. faizuRa .. August 27, 2009 at 11:18 AM
salam perkenalan...
mmg sama ar korang..
hope korang leh menang ok..:-)
MrS. F!zA MrS. F!zA August 27, 2009 at 2:53 PM
Naz~tang mata ja kan...hikhik..

Faizura~kalo ramai yg masuk pasangan adik beradik lg ada potensi nk menang...saja masuk nk tmbh kenalan.. :)
E.L.I.Z.A E.L.I.Z.A August 27, 2009 at 2:56 PM
fiza..gambar last tu cantek..merah..sgt seiras la nampak..mmg tang mata yg nampak sama =D
Naz Naz August 27, 2009 at 3:02 PM
iyer... kata org2 lama... kalo rupa seiras, maknanya sehati dan sejiwa...
MrS. F!zA MrS. F!zA August 27, 2009 at 3:16 PM
E.L.I.Z.A~kak, baju je seiras(sedondon) muka xsgt kot mata mungkin sama.. hehe..

Naz~kalo kata org lama2 tu btol alhamdulillah jodoh hrap ke akhir hayat.. :) amin..
Shifa Shifa August 27, 2009 at 4:48 PM
saya setuju ngan eliza.. gambar last tu nampak sama..
good luck!
aiza aiza August 27, 2009 at 11:24 PM
wah... lebih kurang sama
betullah kat mata.
Fiza, tapikan kalau naman yang pakai tudung, sure tak sama..
hahaahha gurau aje.
MrS. F!zA MrS. F!zA August 28, 2009 at 5:30 AM
pn.aiza~hehehehe..btol btol...kalo pakai tdung xdpt bygknla muka tu... :)
MrS. F!zA MrS. F!zA August 28, 2009 at 5:35 AM
Shifa~xtaula tuan punya diri ni xreti memilih..org yg kna nilai.. huhu..syarat contest xkata kembar xboley masuk..kalo yg masuk ade kembar habisla peserta2 yg muka seiras tp bukan adik beradik atau kembar..huhuhuhu
Intan Intan August 28, 2009 at 5:37 AM
Kak intan pon rasa tang mata yg nampak sama...gud luck to the cute couple!
eima eima June 21, 2011 at 9:23 AM
aku tgk mmg ade iras sblm ni mmg tak prasan ... huui
eima eima June 21, 2011 at 9:24 AM
kat entry nih aku leh komen plak .. huhuhu
klu tak jgn hrap nk nampak kotak komen nih ...
slalu leh baca je tak leh nk komen... sedey
Myra Jay Myra Jay September 9, 2011 at 12:27 PM
Memang sama la..
Myra pun terdetik gak sebelum nieh :-)