Candid Giveaway Contest

contest..contest dan contest..demam contest agaknya ek??huhu

Contest ni dianjurkan oleh akak zieha..sila masuk ke sini untuk maklumat lebih lanjut

klik untuk besarkan gambar

gambar ni diambil secara candid masa Majlis Kenduri Kahwin aku di Kedah..

Tu semua adalah rombongan dari Kelantan iaitu sebelah pihak naman

Yang baju hijau sebelah kiri yang sedang bercakap tu kak ipar aku
Yang berbaju hjau sebelah kanan tu mak mentua aku

Aku tak tau la apa yang akak ipar aku cerita..sampaikan semua mata memandang beliau..
termasuklah anak-anak saudara naman yg jugak dh menjadi anak sedara aku secara otomatisnya..hehe
sampai ternganga akak/ikin mendengarnya

Akak ipar aku ni memang kaki bisness..Mcm2 bisness dia buat..semuanya menjadi pulak tu
darilah tudung bawal sampai ke kerongsang
Penjual ikan yang datang dengan van menjual ikan kat blok dia pun dah jadi customer
SEKIAN..TK

3 comments.. read them below or add one

zieha zieha August 30, 2009 at 1:05 PM
salam kenal fiza

tks ya joining my giveaway
nnti check resultnya k
GOODLUCK:)
E.L.I.Z.A E.L.I.Z.A August 30, 2009 at 3:25 PM
wah fieza...siap buat dialog lg tuuu hehheh

gud luck dear!
MrS. F!zA MrS. F!zA August 30, 2009 at 4:39 PM
zieha~ ok kak...TQ..

E.L.I.Z.A~ kak, kene buat dialog baru org thu jln cerita..hikhik..saje suka2.. :)
Tq Kak Eli..