Durian oh Durian!

Doyan ni mak aku bwk blik dr kpg..sbb aku asik tanya ada buah ape2 x kt kpg yg dh masak...so, diorg igt aku ngidam la kot..tu yg bwk segala bagai buah rambutan, doyan, mangga, jagung...haha.cuba korang perhatikan btl2 cara2 poyo mengopek buah doyan...haha...bkn tgn aku ok! aku tahu mkn je... mmg niat nk mkn byk tp bila rasa cikit ec doyan tu, krg urmmm la...xtau la pasai apa.. tp nsb krg enak kalo x aku xkira dh pegnen ke ape ke lau dh tingin punya pasal...lpas rasa seulas terus baby lam perut ni duk bergerak xbenti2 aku dh riso tahap gaban dh...yola mak n wan aku pesan jgn mkn byk sgt takut panas rasa la seulas dua...haha...ni seulas pon xhabis baby dh len mcm dlm perut... seb la gerak2 biasa je...adui...bikin wa manyak cemas!!!Last naman jgk yg makan sorg2..dia siap amik ec doyan tu cmpur ngn makanan tradisi org KELANTAN....ala B**U la ape lg.. :D

{ 10 comments.. read them below or add one }

n@m@n n@m@n June 11, 2009 at 11:53 AM
sebelum pegnen dia pun tibai budu gk..jgn xmengaku naa...huhu
ummumishkah ummumishkah June 11, 2009 at 12:14 PM
sedapnya durian.. hari tu balik kg pun sempat makan.. eheheh
MrS. F!zA MrS. F!zA June 11, 2009 at 12:15 PM
sedap kan doyan... 4biji pon leh habis sekali mkn...hehehe...dulula...
MrS. F!zA MrS. F!zA June 11, 2009 at 12:16 PM
n@m@n~ rasa je pon budu tu... nti FIL marah plk menantu dia xbelaja mkn... huh
.:Fae-Yust:. .:Fae-Yust:. June 11, 2009 at 12:30 PM
=D ermm sodap ape make budu nge drie??? haha...

mmg terliur ar nampak isi doyan tuh!!!

tpi btol tuu org pegnen jgn makn bebyk tau...;)
MrS. F!zA MrS. F!zA June 11, 2009 at 12:43 PM
k.fae yust~ xrasa pon masa die cmpur ngn budu..die ckp sedap...ngeh...ngeh...
MRS. K MRS. K June 11, 2009 at 2:20 PM
mak buyong mengidam.. ni kampong mana nih durian dah bebuah??
MrS. F!zA MrS. F!zA June 11, 2009 at 2:22 PM
haha... beli kt kedah...
ngeh...ngeh...
Ayen Ayen June 12, 2009 at 10:42 AM
Sedap plk tgk durian ni.Balik nanti kene belilaa...
MrS. F!zA MrS. F!zA June 12, 2009 at 11:17 AM
beli beli jgn xbeli... ubat demam...