Dia yang sangat rajin

Ni cerita mggu lepas..masa aku kt opis aku akn bersms ngn naman..Kebetulan aritu aku bz n xdela nk sms sgt..Sampai je aku kt umh ptg tu aku tgk die duk usaha nyalakan arang..igtkan nk wtpe, sekali aku tgk die dh perap ayam n daging.. Aku tanya la "B, mana dpt resepi ni?" ye la sbb aku xpnh lg wat cmtu...selalu bakar dgn kunyit je...sekali die jwp "amik resepi dr blog sorg cikgu tu..." aku pon diam jela...ok la bakarla B...Die kn coti skolah tu la die rajin sgt nk bakar2 ni...lgpon proses nk nyalakan arang yg dibeli kt MYDIN ni punyela ssh!!arang batu ape!kalo arang murah kt kpg tu sekali ltk api dh nyala.Masa die tgh bakar tu aku pon snap la gmbr die ps2 terus wat keje lain...biarla die bakar sorg2 sbb aku nk rase menjadi x die wat...heheh... ptg tu aku n naman pon mkn mlm dgn ayam n daging bakar..ermm...mmg sedap ok!!len kali leh wt lg ea.. :)



{ 12 comments.. read them below or add one }

MRS. K MRS. K June 8, 2009 at 11:18 AM
rajin cikgu naman ni.. len kali masak pangil kekawan dtg umah eh.. hehehe..
MrS. F!zA MrS. F!zA June 8, 2009 at 11:23 AM
hehehe...yg tu kene wt BBQ party terus baru leh jemput kawan2...hehe
n@m@n n@m@n June 8, 2009 at 12:59 PM
td mak ckp kalo nk bakar lg p la bkr umah dia..haha..kt situ xpyh risau org sebelah umah dh
atty's atty's June 9, 2009 at 9:34 AM
nie leh buat bbq nie..len kali jgn lupas jemput tau..
MrS. F!zA MrS. F!zA June 9, 2009 at 10:39 AM
hehe... wat BBQ xleh wat kt umah...cikit2 boleyla kt umh..tupon asap dh nek ke umh org...huhu takut!!!
.:Fae-Yust:. .:Fae-Yust:. June 9, 2009 at 11:48 AM
F!za,

Cam KY ler kalo time bakar-membakar nie mmg tolak ke che abe ler...he3, bukan ape sb dia yg terror dapat kat Ky nnt abih la rentung or terlebih bakar sajerrr...=D
MrS. F!zA MrS. F!zA June 9, 2009 at 12:30 PM
hehe...tol...fza kalo bakar plk, asik duk mengipas je api tu nk bg cpt masak...smpai menyala terbakar ikan masa kt kpg ritu...hehe
Raisah @ echah Raisah @ echah June 10, 2009 at 4:14 PM
rajin ye Naman ni yer....
boleh la Fiza dera dia lebey2, masak mcm2...hehe
amizah amizah June 10, 2009 at 5:26 PM
salam perkenalan...nice blog...rajinnyer hubby dia..
kat mana nak cari widget yang "labels" tu...wat la tutorial...
MrS. F!zA MrS. F!zA June 10, 2009 at 6:27 PM
amizah~ hehe...nanti sy cuba wat tutorial kalo menjadi ea... :) sbb xpnh wat tutorial lg...
MrS. F!zA MrS. F!zA June 10, 2009 at 6:28 PM
raisah~ mmg selalu die lg kt dapur...ngeh..ngeh...